Przetargi.pl
Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 94 3142333
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 94 3142333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie. Obszar, którego dotyczy opracowanie, znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Wieprzy, pomiędzy ulicami Rzemieślniczą, Traugutta i Morską. Projektowany obszar położony jest na działkach numer: - 210 obręb 10 Miasta Darłowo; - 201/2 obręb 10 Miasta Darłowo; - 211 obręb 10 Miasta Darłowo; - 212 obręb 10 Miasta Darłowo; W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Darłowo nieruchomości objęte projektem opisane są jako: - A33ZP, KS - Tereny zieleni urządzonej i tereny urządzeń komunikacyjnych - ok 0,48 ha; - A48KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - ok 0,18 ha; - 46KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - ok0,12 ha; - 15 KD - Tereny ulic publicznych w klasie dojazdowej - na odcinku 25 m.; - 52KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - 0,02 ha. W chwili obecnej omawiane nieruchomości stanowią zdegradowany obszar po byłym miasteczku ruchu drogowego oraz placu zabaw (obszar oznaczony, jako - A33ZP, KS), nieutwardzony dojazd do posesji (obszar oznaczony, jako A48KX), nieutwardzony teren wzdłuż rzeki Wieprzy - (obszar oznaczony, jako - 46KX), zakończenie ulicy Wałowej, teren nieutwardzony (obszar oznaczony, jako - 15 KD), teren nieutwardzony (obszar oznaczony, jako - 52 KX). Projekt budowlano - wykonawczy, w sposób kompleksowy, przedstawić ma rozwiązania architektoniczno - budowlane dla powyższego obszaru łącznie z kolorystyką dla zastosowanych materiałów, jak i gatunkami i ilościami roślin przewidzianych do obsadzenia. Zamawiający wymaga stworzenia na tej podstawie wizualizacji stanu po wybudowaniu. Miejsce przeznaczone do realizacji stać się ma ogólnodostępnym, publicznym miejscem rekreacji oraz wypoczynku dla turystów oraz mieszkańców Darłowa. Tym samym projekt powinien tworzyć publiczną przestrzeń, spójną architektonicznie oraz funkcjonalnie o wysokich walorach estetycznych i wizualnych, nawiązujących do lokalizacji. Podstawowym elementem projektu jest zagospodarowanie przestrzeni określonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jako - A33ZP, KS. Zamawiający zakłada, że na powyższym terenie powinny znajdować się: a) Projekt placu zabaw dla małych dzieci; b) Projekt zagospodarowania terenów zielonych w kontekście nasadzeni i urządzenia zieleni; c) Projekt elementy małej architektury przewidujący wyposażenie w ławki, kosze, stojaki rowerowe, wodotrysk, rzeźby/posągi, altany, pergole itp. d) Projekt ciągów pieszych; e) Projekt parkingu wzdłuż południowej granicy posesji przy ul. Wałowej 164, f) Projekt ogrodzenia. W nawiązaniu i w spójności z projektem terenu oznaczonego jako A33ZP,KS należy stworzyć opracowania terenów 46 KX, A48KX, 52KX, 15 KD. Dla całości opisanych obszarów należy stworzyć, - spójny projekty oświetlenia całego obszaru; - spójny projekt odwodnienia całego obszaru. Sporządzając dokumentację należy przyjąć, że projekt budowlano - wykonawczy, kosztorysy inwestorskie oraz STWiOR należy wykonać dla całości zakładanych robót budowlanych oraz dodatkowo dla projektu placu zabaw. Zamawiający wymaga jednocześnie by projekt placu zabaw sporządzony został szybciej niż pozostałe elementy opracowania. Projekt ten należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2016r. Dokumentacja ta musi spełniać wszelkie warunki jak dla całości przedmiotu zamówienia. - sporządzenie min. dwóch koncepcji Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy i przedstawienia jej do akceptacji Zamawiającemu, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem aktualnej mapy do celów projektowych, wypisem z rejestru gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z uwzględnieniem ewentualnej konieczności usunięcia kolizji istniejącego uzbrojenia terenu z projektowanym zagospodarowaniem terenu, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem opracowanej na potrzeby sporządzenia dokumentacji technicznej dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji; (zakres badań zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie; minimalna liczba otworów badawczych na powierzchni projektowane - 10 szt.; niezależnie od wskazań minimalnych wartości do oceny zespołu projektowego należy podjęcie decyzji czy wskazywana ilość służyć będzie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia), - wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR); - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, w tym m.in. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodno - prawne, uzgodnienia ZUDP i inne wymagane w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia; - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem inwentaryzacji drzew i krzewów; w przypadku konieczności usunięcia do zespołu projektowego należeć będzie uzyskanie zgody na wycinkę zgodnie z przepisami w tym zakresie, - sporządzenie tabeli robót ziemnych, - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4.3. Dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w ilości: - wersja papierowa (projekt) - 5 egz. - wersja papierowa (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie - 2 egz.; STWiOR - 2 egz.) - wersja elektroniczna (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR) do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej - 1 kpl. Na żądanie Zamawiającego zespół projektowy na etapie prac projektowych zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałów, które użyte zostaną podczas budowy. Zamawiający wymaga by propozycja zawierała porównanie wskazujące na późniejszy etap eksploatacji i kosztów z tym związanych. Projekt budowlano - wykonawczy musi być sporządzony zgodnie z przepisami, które umożliwią Zamawiającemu złożenie wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę do odpowiednich organów. Zespół projektowy na etapie oceny wniosku złożonego o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę zobowiązany jest do dokonania niezbędnych korekt, uzupełnień, w celu zakończenia postępowania administracyjnego. Zespół projektowy na etapie przetargu na wybór wykonawcy zobowiązany jest również do pisemnego udzielania odpowiedzi na zadane przez wykonawców pytania dot. projektu budowlano - wykonawczego. Zespół projektowy zobowiązany jest także do ewentualnego zaktualizowania w ciągu trzech lat od daty prawomocności decyzji zatwierdzającej projekt budowlany kosztorysu inwestorskiego, (minimalna liczba aktualizacji - 2 razy). 4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Ustawą Prawo budowlane, - Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Uwaga!!! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzając projekt budowlano - wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy drogi, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2 i 3 oraz art. 30. - Ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska, - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, - Badania geologiczne wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - innymi przepisami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 15.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 15.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 15.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 15.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach