Przetargi.pl
Budowa ulicy gen. Maczka w Darłowie - etap II - nawierzchnia jezdni i parkingu

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 94 3142333
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 94 3142333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy gen. Maczka w Darłowie - etap II - nawierzchnia jezdni i parkingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Przedmiotem zamówienia: - jest realizacja etapu II budowy ulicy Gen. Maczka w Darłowie, który polega na budowie nawierzchni jezdni oraz nawierzchni miejsc postojowych z konstrukcją według opracowanej dokumentacji technicznej pod nazwą: Projekt budowlano-wykonawczy budowy drogi gminnej, ulicy gen. Stanisława Maczka oraz budowa kanalizacji deszczowej, jak również wydanej decyzji nr 559/2014 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przedstawiony został na załączonym rys. 4. Oprócz powyższego Wykonawca zobowiązany jest również do: - rozebrania istniejących płyt MEBA na dotychczasowej jezdni - ok. 150 mb w dwóch rzędach; - transport płyt MEBA w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km; - regulacji studni kanalizacji deszczowej wykonanej w ramach etapu I - szt. 7; - regulacji wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej wykonanej w ramach etapu I - szt. 5; - regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej - szt. 5; - rozebranie tymczasowego ciągu pieszego wzdłuż włączenia się ulicy Maczka do ul. E. Plater - pow. ok. 10 m2; - transport kostki betonowej z w/w rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2,5 km; - wykonania osłon z rur ochronnych na sieci gazowej, energetycznej zgodnie z PBW; - wykonania terenów zielonych zgodnie z PBW; - wykonania pionowej organizacji ruchu zgodnie ze stałą organizacją ruchu; - transportu urobku z korytowania pod konstrukcję w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozplantowaniem na odległość do 2,5 km; - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - prowadzenie robót zgodnie z tymczasową organizacją ruchu, - sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu programu zapewnienia jakości, - pełną obsługę geodezyjną przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii i dostarczenie jej Zamawiającemu w dniu odbioru, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - sporządzenie protokołów badań i sprawdzeń oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, - w imieniu Zamawiającego zgłoszenie - na podstawie udzielonego wcześniej pełnomocnictwa - zakończenia robót oraz uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu w użytkowaniu drogi od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sławnie, - wykonywanie robót zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. W etapie I inwestycji został wykonany następujący zakres robót budowlanych, których nie należy wyceniać składając ofertę w niniejszym postępowaniu: - budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami, - budowa chodników wraz ze zjazdami / wjazdami, - tereny zielone przy wykonanych chodnikach; Wykonany zakres prac przedstawiony został na załączonych mapach (rys. 1, rys. 2, rys. 3) oraz zdjęciach (fot.1-14). Zdjęcie te obrazują również stan istniejący terenu przyszłego placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 15.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 15.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 15.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 15.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach