Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redli

Gmina Świerzno ogłasza przetarg

  • Adres: 72-405 Świerzno, Świerzno 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3832695 , fax. 91 3832695
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerzno
    Świerzno 13 13
    72-405 Świerzno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3832695, fax. 91 3832695
    REGON: 81168553300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redlin. W zakres przebudowy wchodzi odcinek drogi gminnej o długości 3 225 m. Istniejąca droga jest jednojezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Nawierzchnia jezdni jest wykonana z kruszywa. Nawierzchnia istniejących zjazdów z płytek betonowych, kostki betonowej, kruszywa i gruntowa utwardzona. Istniejące uzbrojenie: wodociąg, gazociąg, kable telefoniczne, kable energetyczne, linia energetyczna i oświetleniowa, kanalizacja sanitarna. Przebudowywana droga będzie przebiegać po istniejącej nawierzchni. Nie przewiduje się rozbiórki istniejącej nawierzchni. Podstawowe parametry przebudowanej drogi: - kategoria obciążenia ruchem KR-1, - droga klasy D - szerokość jezdni 4,5m, - skosy najazdowe zjazdów 1:1 oraz łuki najazdowe o promieniu R=6m - szerokość zjazdów 3,5m - prędkość projektowa 30 km/h - prędkość dopuszczalna 40 km/h - spadek poprzeczny jezdni 2% - pobocza o szerokości 0,75cm - spadek poprzeczny poboczy 8% - zjazdy do posesji o szerokości 3,5 m, - ułożenie nawierzchni zjazdów tylko do granicy pasa drogowego. Zaplanowano podwyższenie niwelety drogi w stosunku do istniejącej nawierzchni o warstwę wyrównawczą z kruszywa oraz warstwy bitumiczne - wiążącą i ścieralną. Odwodnienie drogi powierzchniowe do rowów. Oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów oraz oczyszczenie rowów. Umocnienie skarp oraz wykonanie zieleńców przy drodze. Zakres robót: 1/ Zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę. - powierzchnia jezdni = 14630m2 - wymiana gruntu na głębokość średnio 100cm = 2054m2 - warstwa odcinająca grubości 15cm z pospółki = 3374m2 - warstwa podbudowy grubości 15cm z kruszywa łamanego = 4031m2 - warstwa wyrównawcza grubości średnio 20cm z kruszywa łamanego = 1911m3 - warstwa wiążąca grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W dla KR1-KR2 = 15023m2 - warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11S dla KR1-KR2 = 14630m2 - powierzchnia remontu zjazdów o nawierzchnio bitumicznej = 438m2 - powierzchnia remontu zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej = 51m2 - powierzchnia poboczy drogi grubości 10cm z kruszywa łamanego = 4918m2 - powierzchnia poboczy zjazdów grubości 10cm z kruszywa łamanego = 312m2 - powierzchnia zieleni drogowej = 10370m2 - długość przebudowywanego odcinka = 3,225m2 - długość kabli ułożonych w przepustach dwudzielnych = 130m - długość oczyszczonych i profilowanych rowów = 1555m - wykonanie nasypów z gruntu niewysadzinowego = 1165m3 - wykonanie wykopów 238m3 - remont przepustów o średnicy 40cm = 95m - remont przepustów o średnicy 60cm = 38m - remont ścianek czołowych dla przepustów o średnicy 40cm = 14szt - remont ścianek czołowych dla przepustów o średnicy 60cm = 10szt - wywóz nadmiaru gruntu na odległość 1km - wywóz karpiny, dłużyc i gałęzi na odległość 4km. 2/ Zorganizowanie zaplecza budowy z dostępem do wody i energii. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu przez organy wymagane przepisami oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem. Organizacja ruchu na czas budowy. 3/ Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 4/ Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową ulic. 5/ Uporządkowanie terenu inwestycji, w tym utylizacja odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach. 6/ Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 7/ Prowadzenie dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 8/ Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych /w ilości po 3 egz./, które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z opisem technicznym zawierającym dane dotyczące wykonanych elementów budowlanych /zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r., Dz. U. Z 2015 r. poz. 520 z późn. zm./ w wersji papierowej w ilości 3 egz., z podziałem na branże wraz z pieczęcią uprawnionego geodety i zarejestrowaną w ośrodku geodezyjnym, dziennik budowy, rozliczenie finansowe w formie kosztorysu powykonawczego, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 9/ Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi - odbiór końcowy przebudowanej drogi przez Zamawiającego nastąpi po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub braku sprzeciwu nadzoru budowlanego na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 30 000,00 zł /słownie: trzydzieści tysięcy złotych/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /j. t. Dz. U. 2007, nr 42, poz. 275 ze zm./.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach