Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 61/63
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2721913 , fax. 042 2721912
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi
ul. Aleksandrowska 61/63 61/63
91-205 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2721913, fax. 042 2721912
REGON: 00029428900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Samochodowy transport osób i transport towarowy, w tym gazów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Samochodowy transport osób i transport towarowy, w tym gazów medycznych. 1. Dwa samochody osobowe (co najmniej 5 osobowe i 4 drzwiowe), na terenie aglomeracji łódzkiej - codziennie (od poniedziałku do piątku): samochód 1 - w godzinach 2 x 7.30 - 16.00 i 3 x 9.30-16.00, samochód 2 - w godzinach 7.30-15.00, z możliwością przedłużenia czasu pracy, jak również zmiany godzin po uprzednim uzgodnieniu Zleceniodawcy ze Zleceniobiorcą. 2. Samochód dostawczy (czteromiejscowy z zabudowaną częścią bagażową), przystosowany do przewozu ładunków niebezpiecznych wraz z kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia - trzy dni w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 9.00-12.00; z możliwością przedłużenia czasu pracy, jak również zmiany godzin po uprzednim uzgodnieniu Zleceniodawcy ze Zleceniobiorcą. W przypadku gdy wyznaczony dzień jest dniem wolnym od pracy podstawienie samochodu przechodzi na pierwszy następujący dzień roboczy. 3. Samochód osobowy (co najmniej 5 osobowy i 4 drzwiowy) poza granice m. Łodzi (teren województwa) - po uprzednim (dzień wcześniej) uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług transportowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom transportowym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000 zł brutto każda, - posiadają przynajmniej dwa pojazdy będące własnością Wykonawcy do przewozu materiałów niebezpiecznych, - posiadają przynajmniej dwóch kierowców przeszkolonych do przewozu materiałów niebezpiecznych zatrudnionych u Wykonawcy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech usług transportowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wymagane jest podanie przynajmniej trzech usług transportowych odpowiadających swoim rodzajem usługom transportowym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000 zł brutto każda), 4) zaświadczenia upoważniające pojazdy do przewozu materiałów niebezpiecznych (wymagane jest załączenie zaświadczeń dla przynajmniej dwóch pojazdów będących własnością Wykonawcy z aktualnym badaniem technicznym), 5) zaświadczenia z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne (wymagane jest załączenie ważnych zaświadczeń dla przynajmniej dwóch kierowców zatrudnionych u Wykonawcy). Do oferty należy załączyć również: 6) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 7) oświadczenie o akceptacji warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 8) informacje dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 (jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudniania podwykonawców wpisuje nie dotyczy), 9) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wyżej wymienione dokumenty zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w następujących formach: 1) dla pkt. 1, 3, 6-9 - oryginał 2) dla pkt. 2, 4-5 - kserokopia potwierdzona za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy oraz dokumenty składane wspólnie w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, które to warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone odpowiednio jak w pkt.1w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przewóz uczniów szkół publicznych z terenu Gminy Pątnów oraz dzieci odbywających obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego uczęszczających do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Pątnów - realizowany na podstawie biletów imiennych miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017 oraz od 1 września do 31 grudnia 2017 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dowóz dzieci i młodzieży z terenu gminy Skomlin do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Dowożenie uczniów do Przedszkola, Szkół Podstawowych i Gimnazjum znajdujących się na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dowożenie i odwożenie do Zespołu Szkół Samorządowych w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie, uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dmosin w roku szkolnym 2016/2017, w dniach nauki szkolnej
Dodano: 2016-07-14 - Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Brzeziny do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek
Dodano: 2016-07-12 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dowożonych do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Góra Św. Małgorzaty na okres od 1 września do 31 grudnia 2016r
Dodano: 2016-07-12 - Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05