Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
ul. Kwiatowa 1a 1a
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
REGON: 59064843900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tablic rejestracyjnych w/g wzorów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z poźn. zm.) w/g następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: - Tablice rejestracyjne zwyczajne - do oznaczenia wszystkich pojazdów I rzędowe samochodowe - 33.000 szt. II rzędowe samochodowe - 300 szt. Motocyklowe - 2.200 szt. Motorowerowe - 2.200 szt. - Tablice rejestracyjne indywidualne - do oznaczenia pojazdów samochodowych - 20 szt. - Tablice rejestracyjne zabytkowe - do oznaczenia pojazdów zabytkowych - 20 szt. - Tablice rejestracyjne tymczasowe - do oznaczenia pojazdów czasowo zarejestrowanych - 50 szt. wraz z sukcesywną dostawą wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań oraz odbiór i kasację tablic wycofanych w/g okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2-3 ustawy. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Zezwolenia Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych (zgodnie z art. 75a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym - Dz.U. z 2005r. Nr 108. poz.908 ze zm.), a w przypadku przedsiębiorców którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006 r. - Zezwolenie Wojewody na produkcję tablic. Do oferty należy załączyć kopię w/w aktualnego zezwolenia. 1. 5 Certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji, zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr186, poz.1322). Do oferty należy załączyć kopię w/w aktualnego certyfikatu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.4, 1,5, winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa dla potrzeb Urzędu Miasta Łodzi tablic rejestracyjnych w roku 2016 oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-05-23 - DOSTAWA CERTYFIKOWANYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-28 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2011-10-28