Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych: - Tablice samochodowe zwyczajne, tablice zwyczajne do przyczep - 25 000 sztuk, - Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 100 sztuk, - Tablice motocyklowe zwyczajne - 2 000 sztuk, - Tablice motorowerowe zwyczajne - 1 200 sztuk, - Tablice tymczasowe jednorzędowe - 10 000 sztuk, - Tablice tymczasowe badawcze - 10 sztuk, - Tablice zabytkowe - 10 sztuk, - Tablice indywidualne - 20 sztuk. Liczba tablic może ulec zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów mechanicznych. Dostarczone tablice muszą posiadać wszelkie oznaczenia dodatkowe wymagane ww. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. Dostarczane zamawiającemu tablice muszą być pakowane w komplety i foliowane (przez komplety rozumie się tablice - przód oraz tył wraz z innymi wymaganymi oznaczeniami). Zamawiający wymaga aby wykonawca każdorazowo dostarczał zamówione partie towaru własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń. Wykaz asortymentowy najczęściej używanych tablic zawarty jest w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia: a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia; b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin od momentu (godziny) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie; c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin od momentu (godziny) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane przez siebie tablice rejestracyjne na okres minimum 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach