Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
REGON: 73093489000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych: - Tablice samochodowe zwyczajne, tablice zwyczajne do przyczep - 25 000 sztuk, - Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 100 sztuk, - Tablice motocyklowe zwyczajne - 2 000 sztuk, - Tablice motorowerowe zwyczajne - 1 200 sztuk, - Tablice tymczasowe jednorzędowe - 10 000 sztuk, - Tablice tymczasowe badawcze - 10 sztuk, - Tablice zabytkowe - 10 sztuk, - Tablice indywidualne - 20 sztuk. Liczba tablic może ulec zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów mechanicznych. Dostarczone tablice muszą posiadać wszelkie oznaczenia dodatkowe wymagane ww. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. Dostarczane zamawiającemu tablice muszą być pakowane w komplety i foliowane (przez komplety rozumie się tablice - przód oraz tył wraz z innymi wymaganymi oznaczeniami). Zamawiający wymaga aby wykonawca każdorazowo dostarczał zamówione partie towaru własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń. Wykaz asortymentowy najczęściej używanych tablic zawarty jest w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia: a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia; b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin od momentu (godziny) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie; c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin od momentu (godziny) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane przez siebie tablice rejestracyjne na okres minimum 3 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa dla potrzeb Urzędu Miasta Łodzi tablic rejestracyjnych w roku 2016 oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-06 - DOSTAWA CERTYFIKOWANYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-28 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2011-10-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2010-10-20