Gmina Iłowa ogłasza przetarg
- Adres: 68-120 Iłowa, ul. Żeromskiego 27
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 368 14 00 , fax. 0-68 368 14 01
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowa
ul. Żeromskiego 27 27
68-120 Iłowa, woj. lubuskie
tel. 0-68 368 14 00, fax. 0-68 368 14 01
REGON: 97077085300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozszerzenie zakresu rzeczowego zadania - Przebudowa ulicy Ogrodowej nr 101114 F w Iłowej - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dane ogólne i parametry robót: W wyniku realizacji niniejszego zadania zostaną zrealizowane następujące elementy:- droga na odcinku L = km 0+0,00 do 0+101,10), tj. L=122,30 mb; - szerokość jezdni -6,00m; - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%; - szerokość chodnika 2,00m. Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie. Podbudowa cementowo piaskowa 3 cm 1:4. Grunt stabilizowany cementem 15 cm. Nawierzchnia dróg i zjazdów z kostki betonowej typu Polbruk gr.8 cm. Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm z podsypką z piasku średnioziarnistego 5 cm. Odwodnienie przebudowanej ulicy zgodnie z projektem nastąpi do projektowanych wpustów deszczowych ulicznych zlokalizowanych wg projektu, przykanaliki z rur PCV 160mm i 200mm typu S lite o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową, studnie z prefabrykowanych kręgów betonowych 1200mm przykryte płytą żelbetową na pierścieniu odciążającym, na płycie właz żeliwny typu ciężkiego. Studzienki ściekowe do wpustów ulicznych z elementów betonowych 450mm z osadnikiem, zwieńczonych wpustem żeliwnym typu D400. Odprowadzenie wody poprzez studzienki do istniejącej kanalizacji deszczowej Krawężnik betonowy 100x30x15 cm ; obrzeże 30x8 cm Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania zawarte w Art. 22 ust. 1 Ustawy tj.:- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności niezbędnej przy realizacji niniejszego zamówienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień); - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat robotami budowlanymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoją charakterystyką przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły z odbioru. 3. Być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wnieść wymagane wadium. 5. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie właściwych dokumentów wymienionych w punkcie 3. A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp; B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp.; C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. A.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 22 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 3. do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dowód wniesienia wadium przetargowego. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją charakterystyką robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np referencje, protokoły z odbioru. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca przedstawi nie więcej niż dwa zadania. Dla spełnienia warunku wystarczającym jest wykazanie się wykonaniem jednego zadania o wartości, nie mniejszej niż 200.000,00zł, za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie robót branży drogowej. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych wymagane jest załączenie uprawnień oraz zaświadczeń przynależności do właściwej Izby Budowlanej, a dla podmiotów będących podwykonawcami dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt. 1 i 2 niniejszej Specyfikacji), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać:- 1 osobę (kierownik budowy), która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;- 1 osobę (kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26