Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Kock

Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-150 Kock, ul. J. Krasickiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8591004 , fax. 081 8591059
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
    ul. J. Krasickiego 27 27
    21-150 Kock, woj. lubelskie
    tel. 081 8591004, fax. 081 8591059
    REGON: 43102006100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Kock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest zadanie ujęte w wieloletnim planie inwestycyjnym Gminy Kock, stanowiącym załącznik do budżetu, pod wspólnym tytułem Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Kock, na które składają się dwa zadania: Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Bożniewice i Zakalew Zadanie nr 2 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w Kocku 2. Zakres robót planowany do wykonania w ramach zgłoszonego zamówienia obejmuje: - dla zadania nr 1 a) łączna długość sieci wodociągowej w m. Zakalew i Bożniewice wynosi 6876 mb, całość zostanie wykonana z rur PE ? 160 Dn 150; W celu ochrony przeciwpożarowej zaprojektowano 15 hydrantów żeliwnych nadziemnych. Wodę do prywatnych posesji zostanie doprowadzona poprzez 46 odcinków bocznych sieci wodociągowej o łącznej długości 1557 mb, całość zostanie wykonana z rur PE ? 40 Dn 32; - dla zadania nr 2 b) łączna długość kanalizacji sanitarnej wynosi 5173 mb, w tym: 1) sieć kanalizacji grawitacyjnej: - z rur PE ?200 - 588 mb (wykonana metodą przewiertu sterowanego) - z rur PCV ?200 - 1288 mb - z rur PCV ?160 - 2038 mb 2) sieć kanalizacji tłocznej: - z rur PE ?90x5,4 - 899 mb - z rur PE ?50x3,0 - 360 mb 3) ilość przepompowni sieciowych - 5 szt. 4) ilość przepompowni przydomowych - 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: Dla zadnia nr 1 wysokość wadium wynosi: 15.000,00 zł Dla zadania nr 2 wysokość wadium określono na kwotę: 25.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej 3 zadania w zakresie budowy, rozbudowy sieci wodociągowych (dla zadania nr 1) i/lub sieci kanalizacji sanitarnych (dla zadania nr 2) w sumie o wartości min. w wysokości 20% kwoty ofertowej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (dotyczy zadania nr 2). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł lub oświadczą, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłożą dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. Opracują ofertę wg załączonych formularzy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniana na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia /1-0/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga załączenia do oferty, w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu osób (z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ, który należy wypełnić oddzielnie dla każdego zadania), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: dla zadania nr 1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). dla zadania nr 2 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót w zakresie budowy, rozbudowy sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ, który należy wypełnić oddzielnie dla każdego zadania) - przy czym wykonawca wykonał co najmniej 3 zadania w sumie o wartości min. 20% kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z opisem zadania, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i w wymaganym terminie (należy dołączyć referencje od zamawiających lub protokoły odbioru robót); 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł lub oświadczenia, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, wykonawca przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach