Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej a także Zakładu Zagospodarowania Odpadów

Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 68
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8543615 , fax. 0-81 8543615
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
    ul. Lubelska 68 68
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8543615, fax. 0-81 8543615
    REGON: 43272510200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwiazekgmin.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej a także Zakładu Zagospodarowania Odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej a także Zakładu Zagospodarowania Odpadów, polegająca w szczególności na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych na podstawie zawartej umowy, 1.1) wykonywaniu bankowych rozliczeń pieniężnych : 1.1.1) w obrocie bezgotówkowym, w szczególności w formie poleceń przelewu: 1.1.1.1) składanych w banku za pomocą papierowych nośników informacji przez zamawiającego w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku, 1.1.1.2) składanych w banku za pomocą elektronicznych nośników informacji przez zamawiającego z wykorzystaniem rozwiązań technicznych zapewniających: a) bezpieczeństwo dokonywania transakcji, b) wykonywanie rozliczeń oraz uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o rozliczeniach pieniężnych i saldach rachunków w oparciu o sieć zdalnego dostępu, c) zgodność ze standardami określającymi zakres danych jakie winien zawierać przelew, zwłaszcza na rachunki organów podatkowych oraz ZUS d) autoryzacje przez upoważnione osoby e) zautomatyzowanie procesu tworzenia przelewów (słowniki kontrahentów, pracowników, itp.). 2.1.1) w obrocie gotówkowym, w szczególności poprzez: 2.1.1.1) wpłatę gotówki na rachunki lub wypłatę z rachunków w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku 2.1.1.2) realizację czeków gotówkowych składanych w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku, 2.1.1.3) obsługę masowych płatności w oddziale lub filii znajdujących się na terenie gmin obsługiwanych przez Związek, 2.1.1.4) 2) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego Związku, Powyższy zakres usług dotyczy następujących jednostek organizacyjnych zamawiającego (według stanu na dzień ogłoszenia o przetargu): 1) Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, 2) Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lubartowie. Dane charakteryzujące Związek (według stanu na dzień ogłoszenia o przetargu): a) planowane dochody budżetu - 1.576.614 zł., b) planowane wydatki budżetu - 1.715.074 zł..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: III.1.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 i 4, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 (ustawy Pzp.) III.1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 500,00 zł, należy wpłacić na rachunek zamawiającego: 43 8707 0006 0031 0008 2000 0001 do dnia 4.12.11.2009r. do godziny 9 00. III.1.3. O godzinie 9 00 rachunek wskazany przez zamawiającego powinien być uznany. 10.12. Potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: III.2.1 posiadają zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo bankowe, III.2.2. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się przeprowadzenie lub prowadzenie w okresie nie krótszym niż 1 rok bankowej obsługi budżetu jednostki sektora finansów publicznych; III.2.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III.2.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. III.2.5 Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, określone w pkt 6. III.2.6. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. III.2.7. Stosownie do art. 23 ust. 3 ustawy p.z.p. do wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć: 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do siwz; 1.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wzór formularza oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do siwz; 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej zgodnie z ustawą prawo bankowe, 1.5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.6. wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór formularza stanowi Załącznik nr 5 do siwz. 2.1 Dokumenty, o których mowa w pkt 1, należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie z pkt 6.1.2. siwz i dokument wymieniony w pkt 6.1.3. siwz W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Oświadczenie, o którym mowa w 6.1.1. siwz podpisuje pełnomocnik. 2.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwiazekgmin.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach