Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 01.10.2016 r. do dnia 30.09.2021 r. 2. Wykaz podmiotów biorących udział w zamówieniu znajduje się w Pakiecie informacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. 4. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w wybranej placówce bankowej. 5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 5.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym: -otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych - bez opłat i prowizji, -otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych w złotych polskich i walutach wymienialnych Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych - bez opłat i prowizji, -otwieranie dowolnej liczby rachunków bankowych dla wskazanych podmiotów, objętych zamówieniem i wydawanie potwierdzeń ich otwarcia - bez opłat i prowizji, -zamykanie rachunków bankowych wskazanych przez podmioty objęte zamówieniem - bez opłat i prowizji. 5.2. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych: -Wykonawca zobowiązuje jest do naliczania i kapitalizowania odsetek od środków na rachunkach co miesiąc. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie automatycznie co kwartał, jako iloczyn stawki WIBID 1M i współczynnika określonego w ofercie przez Wykonawcę, -Zamawiający może podjąć decyzję, iż środki pieniężne zgromadzone na wskazanym rachunku bankowym nie podlegają oprocentowaniu i od tych rachunków bank nie pobiera żadnych opłat, -Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż w banku wyłonionym w niniejszym postępowaniu przetargowym - zgodnie z art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). 5.3. Depozyt automatyczny: -Wykonawca zapewni możliwość automatycznego lokowania środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach na koniec dnia, jako ostatnia operacja danego dnia - bez dodatkowych opłat. 5.4. System bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych: -w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni całodobowy dostęp do serwisu internetowego udostępnionego przez Wykonawcę do obsługi rachunków bankowych objętych zamówieniem, -Wykonawca zapewni jednoczesny dostęp do systemu bankowości elektronicznej wszystkim podmiotom objętym zamówieniem, za pośrednictwem stron www, zachowując odpowiednie zabezpieczenia gwarantujące bezpieczne przeprowadzanie transakcji bankowych, -Wykonawca przeprowadzi w miarę potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego praktyczne szkolenie dla operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu bankowego na koszt Wykonawcy, -w przypadku istotnej zmiany wersji lub sposobu oprogramowania bankowości elektronicznej, Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie pracowników podmiotów objętych zamówieniem, w miesiącu poprzedzającym miesiąc zmiany wersji oprogramowania bankowości elektronicznej w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, -jeżeli do obsługi systemu bankowości elektronicznej Wykonawcy niezbędne będzie posługiwanie się akcesoriami takimi między innymi jak: karta, token lub inne, Wykonawca dostarczy stosowne akcesoria w ilości wskazanej przez Zamawiającego wszystkim jednostkom objętym zamówieniem, nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem okresu realizacji przedmiotu zamówienia, -w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży akcesoriów, o których mowa powyżej, Wykonawca wyda bez dodatkowych opłat jego nowy egzemplarz, a dodatkowo w przypadku zgubienia lub kradzieży dokona niezwłocznego zastrzeżenia, najpóźniej w ciągu kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia. 5.5. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać: -dokonywanie autoryzacji (zatwierdzenia) jednego przelewu przez dwóch operatorów, -dokonywanie autoryzacji wielu przelewów jednocześnie (autoryzacja przelewów zbiorczych), -składanie poleceń przelewów, w tym przelewów zagranicznych, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, w tym również limitu kredytu w rachunku bieżącym, -składanie przelewów z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikacji przed datą realizacji, -realizację wypłat świadczeń pieniężnych z wykorzystaniem czeku elektronicznego na rzecz świadczeniobiorców (wypłata dla beneficjenta w placówce banku), -uzyskiwanie w rzeczywistym czasie wiadomości o statusie wszystkich operacji i saldach na wszystkich rachunkach, wg rodzaju rachunku, -dostęp upoważnionych operatorów Zamawiającego do sald i operacji, w rzeczywistym czasie, na wszystkich rachunkach bankowych Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych, objętym zamówieniem, -pracę wielu operatorów jednocześnie na każdym z rachunków bankowych, -tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, -przeszukiwanie zbiorów operacji na wszystkich rachunkach bankowych wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości przeszukiwania online zbiorów danych z co najmniej 12 ostatnich miesięcy oraz zobowiązany jest do archiwizowania danych z okresu obowiązywania umowy, -potwierdzenie wykonania operacji na poszczególnych rachunkach z podaniem godziny i minuty wpływu kwoty przelewu, -import przelewów przygotowanych w systemach finansowo-księgowych podmiotów objętych zamówieniem wg formatu wynikającego z systemów finansowo-księgowych, -wczytywanie wyciągów bankowych dziennych pobieranych z systemu bankowego do systemu finansowo-księgowego, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania, w okresie trwania umowy, zmian dotyczących połączenia systemu bankowego w przypadku zmiany u Zamawiającego systemu finansowo-księgowego, umożliwiających bezpośrednie przekazywanie informacji (m.in. import, eksport danych, automatyczna identyfikacja kontrahenta, rodzaj płatności, wczytywanie przelewów z systemu finansowo-księgowego do systemu bankowego oraz z systemu bankowego do systemu finansowo-księgowego). Powyższe zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględniać w ramach prowadzonej obsługi bankowej, bez dodatkowych opłat i prowizji. 5.6. Minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu bankowości elektronicznej: -system powinien prawidłowo działać w środowisku pracy Zamawiającego, -na dzień wszczęcia postępowania Zamawiający dysponuje systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 z przeglądarką internetową: Firefox 24.X i wyższe, Internet Explorer 11.0 i wyższe, Opera 12.X i wyższe, Chrome 34 i wyższe; system powinien być przystosowany do wyświetlania w rozdzielczości ekranu 1280x1024 lub wyższej, -bezpieczna komunikacja poprzez system powinna być zapewniona dzięki certyfikacji WEB serwerów przez zaufane centrum autoryzacji i wykorzystaniu technologii szyfrowanie nie gorszej niż SSL 3.0 z kluczem o długości co najmniej 128 bitów, -system powinien umożliwiać określenie adresów TCP/IP Zamawiającego, z których mogą być dokonywane operacje w serwisie bankowym oraz dni i godzin, w których umożliwiony będzie dostęp do systemu, -system powinien umożliwiać logowanie: a) za pomocą hasła maskowanego, b) za pomocą klawiatury komputerowej, c) za pomocą klawiatury ekranowej, d) z wykorzystaniem podpisu elektronicznego na karcie procesorowej lub innego elementu bezpieczeństwa stanowiącego o jednoznacznej identyfikacji użytkownika, -system powinien umożliwiać: a) ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno do każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, zdefiniowania dowolnych schematów akceptacji transakcji z określeniem limitów, b) ustawieniem limitów terminowych, np. jednorazowych, dziennych, tygodniowych i miesięcznych, c) przeliczania limitów na dowolną walutę, d) kontrolowania wykorzystywania limitów. -system powinien zapewnić automatyczną blokadę konta użytkownika w przypadku kilkukrotnego (co najmniej 3-krotnego) podania złych danych podczas logowania oraz automatyczne wylogowanie użytkownika się w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika w systemie w określonym czasie ustalonym z Zamawiającym. 5.7. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych: -Wykonawca zapewni sporządzenie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną w formie PDF oraz w formie papierowej, -wyciąg bankowy powinien zawierać pełna treść podaną na przelewie, tj. min.: a) oznaczenie adresata wpłaty, b) numer rachunku bankowego, na który dokonywana jest wpłata, c) kwotę wpłaty, d) numer rachunku bankowego, z którego dokonano wpłaty, e) dane dotyczące wpłacającego, f) tytuł wpłaty, g) datę stempla pocztowego/bankowego ze źródłowego dowodu wpłaty, h) kurs przeliczenia waluty obcej, jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, i) informacje na temat otrzymanego kredytu, j) kwoty i okresy naliczonych odsetek, -kwoty dotyczące operacji na wyciągu bankowym mają być ujęte narastająco, -Wykonawca zapewni dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej najpóźniej do godziny 8:00 rano następnego dnia w systemie bankowości elektronicznej, -niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśniane będą przez bank najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5.8. Udzielnie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym: -Wykonawca zobowiązuje się do udzielania dla Miasta Zamość kredytu obrotowego w rachunku bieżącym, odnawialnego, w wysokości do 15.000.000,00 PLN w każdym roku, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, bez prowizji i opłat, -kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego, przejściowego deficytu budżetowego Miasta Zamościa, -kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie zapisany w projekcie uchwały budżetowej na dany rok budżetowy, -kredyt w rachunku bieżącym zostanie udzielony bez opłat i prowizji, -oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie opierało się na zmiennej stopie procentowej stawki WIBOR 1M i marży stałej w okresie obowiązywania umowy, -stawka referencyjna to stawka WIBOR 1M oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów 1-miesięcznych. Wysokość oprocentowania wyliczana będzie co miesiąc jako średnia arytmetyczna stawek WIBOR 1M obowiązujących w miesiącu poprzedzającym dzień ustalenia oprocentowania, tj. w miesiącu poprzedzającym pierwszy i każdy kolejny okres obrachunkowy, do naliczania odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, -odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą na bieżąco od dnia pierwszej wypłaty kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych, kolejne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dna po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, natomiast ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, -za czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu Wykonawca nie pobiera opłat i prowizji, -zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wystawiony przez kredytobiorcę wraz z deklaracją wekslową, -kredyt będzie wykorzystywany w dowolnej wysokości do kwoty maksymalnego limitu zadłużenia wynikającego z umowy kredytowej. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanego kredytu, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy Zamawiającego będzie równoznaczny ze spłatą części lub całości wykorzystanego kredytu odnawialnego. 5.9. Realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i w wersji papierowej): -Wykonawca zapewni realizowanie operacji bankowych we wszystkich trybach i systemach, -Wykonawca zapewni realizację zleceń płatniczych (przelewów) w systemie elektronicznym ELIXIR zgodnie z sesjami bankowymi w godzinach granicznych, -w przypadku zleceń składanych w systemie bankowości elektronicznej w kwocie 1 mln PLN i więcej, zlecenia złożone do godziny 14.55 będą rozliczone w tym samym dniu roboczym, -realizacja transakcji wewnątrz banku będzie następowała w czasie rzeczywistym, bez opłat i prowizji, -rozliczenia na rachunkach Zamawiającego zleceń otrzymywanych w III sesji rozliczeniowej systemu ELIXIR w dniu danej sesji bez dodatkowych opłat i prowizji, -Wykonawca zapewnienia możliwość, aby zlecenia przelewów krajowych złożone przez Zamawiającego po godzinie 15.00, były realizowane w tym samym dniu, -Wykonawca zapewni możliwość zerowania rachunków podstawowych i pomocniczych (na żądanie) Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych, polegającą na przekazaniu z dniem dyspozycji kwot wskazanych (pozostałych) na rachunkach, na rachunek (rachunki) wskazane przez Zamawiającego - bez dodatkowych opłat i prowizji, -Wykonawca zapewni możliwość realizowania przelewów jako przelewy pilne lub w systemie SORBNET - bez dodatkowych opłat i prowizji, -Wykonawca zapewni możliwość realizacji na bieżąco do godziny 15.00 zarówno przelewów wysoko kwotowych (pow. 1 mln PLN), jak i takich, które wymagają natychmiastowego przesłania środków pieniężnych - bez dodatkowych opłat i prowizji. 5.10. Obsługa gotówkowa w zakresie wpłat i wypłat: -Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki - bez opłat i prowizji, -Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wypłat gotówkowych, -Wykonawca zobowiązuje się do realizacji transakcji walutowych związanych z dokonywaniem kupna/sprzedaży walut obcych. 5.11. Wpłaty zamknięte: a) dokonywanie wpłat w formie zamkniętej na rachunki podmiotów objętych zamówieniem będzie się odbywać do co najmniej jednej wrzutni nocnej (skarbca nocnego) na terenie miasta Zamość, bez opłat i prowizji, b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia akcesoriów dostępu do wrzutni nocnej, przy czym dokonane wpłaty winny być zaksięgowane na rachunkach, których dotyczą w czasie rzeczywistym, nie później niż w najbliższym dniu roboczym, c) wpłaty będą dokonywane w banknotach i bilonie, d) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi związane z liczeniem bilonu, e) w przypadku wystąpienia różnic przy wpłatach gotówki w formie zamkniętej Wykonawca udostępni szczegółowe protokoły tych różnic. 5.12. Przyjmowanie płatności za pośrednictwem terminali POS: a) Wykonawca będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługę związaną z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi za pomocą terminali POS, z wykorzystaniem technologii zbliżeniowej, b) Wykonawca wyposaży Zamawiającego w terminale POS, zainstalowane w kasach Urzędu, w jego siedzibie przy ulicy Rynek Wielki 13 w podanych ilościach, obecnie zapotrzebowanie na terminale POS wynosi 2 sztuki, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości terminali POS w zależności od potrzeb oraz możliwość zmiany miejsca ich instalacji, bez dodatkowych opłat lub prowizji, c) Wykonawca zapewni obsługę techniczną i rozliczanie transakcji dokonywanych przy użyciu terminali, a także obsługę procesu autoryzacji transakcji, przetwarzania i przesyłania komunikatów autoryzacyjnych oraz generowania danych w postaci wyciągu transakcji, d) wszelkie opłaty i prowizje od płatności dokonywanych kartami płatniczymi będą ponoszone przez Wykonawcę, e) przy dokonywaniu płatności za pośrednictwem terminali POS, Wykonawca zapewni funkcjonalność wpłat dedykowaną dla różnych rachunków bankowych Zamawiającego, f) Wykonawca zapewni łączność między siedzibą banku a terminalami płatniczymi w kasach poprzez infrastrukturę sieciową kanału VPN. 5.13. Usługa płatności masowych: a) Wykonawca zobowiązany jest do otworzenia wirtualnych rachunków dla kontrahentów płatności masowych, b) identyfikacja płatności przychodzących i wychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator, jaki zostanie umieszczony w indywidualnym numerze rachunku bankowego, c) księgowanie wpłat na rachunki wirtualne będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach, d) plik elektroniczny - wg uzgodnionego formatu - Wykonawca udostępni najpóźniej do godz. 8.00 następnego dnia roboczego po dokonanej transakcji, e) Wykonawca zapewni możliwość dokonywania płatności na wirtualne rachunki kontrahentów, dodatkowo za pomocą kart płatniczych dostępnych na rynku polskim, f) Wykonawca zapewni możliwość zamykania rachunków wirtualnych (blokowania) poprzez importowanie plików zamknięcia rachunków, g) Wykonawca zapewni możliwość przeglądania transakcji w systemie bankowości elektronicznej, h) usługa będzie realizowana bez dodatkowych opłat i prowizji. 5.14. Usługa bankowa płatności za pomocą czytników kodów 2D: a) dostarczenia i instalacji urządzeń niezbędnych do wykonywania usług bankowych za pomocą czytników kodów (również kodów 2D), o parametrach uzgodnionych z Zamawiającym, b) obsługa wpłat i wypłat będzie zwolniona z opłat i prowizji bankowych, g) Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania jednego opłatomatu w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Rynek Wielki 13, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym i umożliwiającym dokonywanie płatności gotówką i kartą, nie później niż w okresie 4 miesięcy od początku obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby opłatomatów i miejsca ich instalacji w trakcie trwania umowy, c) opłatomat będzie własnością Wykonawcy, koszty związane z podłączeniem, instalacją, oprogramowaniem, transmisją danych, serwisowaniem, obsługa techniczną oraz zapewnieniem bezpieczeństwa ponosi Wykonawca, d) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania czytelnych informacji w języku polskim o sposobie dokonywania płatności i ich aktualizacji w przypadku zmiany lub modyfikacji jego działania, e) Wykonawca jest zobowiązany do uruchomienia w ciągu 4 miesięcy od początku obowiązywania umowy automatycznej obsługi kasowej z zastosowaniem czytnika kodu dwuwymiarowego (2D). Zamawiający przez opłatomat (automatyczna kasa) rozumie urządzenie samoobsługowe, wolno stojące wewnątrz budynku Zamawiającego (Zamawiający udostępni bezpłatnie miejsce na ustawienie opłatomatu) umożliwiające dokonywanie płatności za pomocą kart płatniczych lub gotówkowych na rachunki Zamawiającego, poprzez wybór opłaty na urządzeniu za pomocą ekranu dotykowego lub klawiatury, jak również poprzez zeskanowanie dokumentu zawierającego kod (w tym kod dwuwymiarowy QR). Wykonawca zapewni obsługę urządzenia w języku polskim z możliwością modyfikacji menu dla potrzeb Zamawiającego. Po zakończeniu transakcji urządzenie wydrukuje potwierdzenie dokonania opłaty. 5.15. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania i utrzymania przynajmniej jednej placówki (filia, oddział itp.) na terenie administracyjnym Zamawiającego oraz do zapewnienia, aby wszystkie placówki Wykonawcy (filie, oddziały itp.) zlokalizowane na terenie administracyjnym Zamawiającego, realizowały płatności dokonywane na rzecz Zamawiającego, bez opłat i prowizji. 5.16. Doradca bankowy: a) Wykonawca wyznaczy i poinformuje pisemnie o tym fakcie Zamawiającego, minimum 2 doradców, którzy zapewnią stałą współpracę z Zamawiającym w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, problemów technicznych, wyjaśniania wszelkich niedogodności w godzinach pracy Zamawiającego. Każda zmiana doradcy będzie wymagała wcześniejszego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, b) Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć również doradcę odpowiedzialnego w obszarze bankowości elektronicznej, c) kontakt z doradcą może być osobisty, telefoniczny lub pisemny za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany doradcy w przypadku, gdy ten nie będzie spełniał jego oczekiwań, e) doradca na prośbę Zamawiającego dokona stosownych zmian w systemach bankowych w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze, f) doradca informuje Zamawiającego telefonicznie, pocztą e-mail lub listownie o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacją zajęcia. 5.17. Pozostałe usługi, które zapewni Wykonawca: a) przygotowywanie na pisemną prośbę Zamawiającego zaświadczeń, opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej, bez dodatkowych opłat i prowizji, b) udzielanie na hasło Urzędowi Miasta oraz podległym jednostkom organizacyjnym informacji telefonicznych o stanie rachunków i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez dodatkowych opłat, c) zapewnienie możliwości uzyskiwania przez Skarbnika Miasta lub osobę przez niego upoważnioną informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych Miasta, bez dodatkowych opłat, d) przyjmowanie zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez dodatkowych opłat, e) wydawanie bez dodatkowych opłat blankietów czekowych, w ilości do 20 sztuk miesięcznie do każdego rachunku, f) wydawanie bez dodatkowych opłat i prowizji kart płatniczych, w ilości wskazanej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium miesięcznej opłaty zryczłtowanej za wynajem terminala POS
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach