Przetargi.pl
Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja: a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Roboty budowlane 3 Dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku wraz ze zjazdem z drogi publicznej w tym:: a) Projekt zagospodarowania terenu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku, b) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku wraz ze zjazdem z drogi publicznej, c) Projekt budowlano-wykonawczy odprowadzenia wód deszczowych z parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku i zjazdu z drogi publicznej, d) Projekty budowlano-wykonawczy na usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną, zlokalizowaną na działkach nr ew. 1269/5, 1269/4, 1259/135 zgodnie z warunkami usunięcia kolizji uzyskanymi od właścicieli poszczególnych sieci, 3) Projekt określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia z Planem zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, 4) Projekt planu nasadzeń zastępczych drzew i krzewów, 5) Informacja BIOZ, 6) Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500, 7) Geodezyjne pomiary powykonawcze ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 4 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, 4) Wniosek i decyzja pozwolenia na budowę lub zgłoszenie i brak sprzeciwu ze strony Organu przyjmującego zgłoszenie, 5. Roboty budowlane: 1) Jezdnia dojazdowa, jezdnie manewrowe, miejsca postojowe, zjazd publiczny z drogi publicznej, miejsce gromadzenia odpadów stałych (plac śmietnikowy), o powierzchni ok. 660,0 m2. 2) Chodniki i opaski o pow. ok. 70,0 m2. 3) Studnia rewizyjna 1 szt. wraz z przykanalikiem o długości ok. 22,0 mb i wpustem deszczowym podwójnym 1 szt. 4) Przebudowa (kolizja) linii sieci elektroenergetycznej eN na długości ok. 20,0 mb. 5) Przebudowa ogrodzenia przy placu zabaw o długości ok. 18,0 mb. 6) Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego i bramy wjazdowej o dług. ok. 15,0 mb. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne, decyzję zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, decyzję pozwolenia na budowę lub brak sprzeciwu ze strony Organu przyjmującego zgłoszenie. 6. Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno-użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach