Przetargi.pl
Budowa drogi wraz z infrastrukturą w m. Wólka Rokicka i modernizacja drogi w m. Lisów, gm. Lubartów

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
    REGON: 00054342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wraz z infrastrukturą w m. Wólka Rokicka i modernizacja drogi w m. Lisów, gm. Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część I - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+280 długości 0,28 km, położonej na działce nr ewidencyjny 429, obręb 06 Lisów, gm. Lubartów Zakres robót obejmuje: -roboty przygotowawcze (pomiarowe, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej) -wykonanie podbudowy z kruszywa łam., grub. 20cm, na poszerzeniach i włączeniach drogi - 452,54m? -wyrównanie istniejącej i wykonanie nowej podbudowy, grub. warstwy 15 cm - 948,50m? -wykonanie warstwy wiążącej grub.3 cm z asfaltobetonu -1205,20 m? -wykonanie warstwy ścieralnej grub.4 cm z asfaltobetonu -1188,40 m? -wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/63 o grub. warstwy 10 cm - 420m? -plantowanie i humusowanie skarp Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonanej już sieci wodociągowej dla tej części zamówienia. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót dot. Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+280 długości 0,28 km, położonej na działce nr ewidencyjny 429, obręb 06 Lisów, gm. Lubartów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dostępnych na stronie internetowej zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei: wyrównanie terenu. 452332000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg. Część II - Budowa drogi gminnej klasy D w m. Wólka Rokicka na odcinku od km 0+000 do km 0+650 długości 0,65 km, (etap I) wraz z infrastrukturą techniczną wodociągową i kanalizacyjną Zakres robót obejmuje: a/ branża drogowa -roboty przygotowawcze i ziemne w tym usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją -budowę drogi o nawierzchni bitumicznej i zasadniczej szerokości jezdni 4,5 m z lokalnymi poszerzeniami na łukach poziomych do szer. 5,5 m z konstrukcją jezdni warstwa ścieralna AC11S - 4 cm (3056m?) warstwa wiążąca AC16W - 4 cm (3134m?) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stab. mech. -16 cm (3318 m?) piasek stabilizowany cementem Rm=1.5 MPa (2.5 MPa) -16 cm (3634 m?) -wykonanie odwodnienia za pomocą prawostronnego rowu odwadniającego. -utwardzenie poboczy gruntowych kruszywem łamanym, na szerokości 0,75m -odtworzenie istniejącego rowu przy drodze woj. 829 na długości 12 m -wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych w granicach pasa drogowego. -umocnienie skarp i rowów poprzez humusowanie i obsianie trawą-2412 m? -umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi-232m? -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu -zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej w miejscu skrzyżowań z drogą - regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej. b/branża wod.-kan. a/ wykonanie sieci wodociągowej metodą bezwykopową, przewiertem sterowanym, z rur dwuwarstwowych z polietylenu PE 100 RC 2L typ SDR 11. Długość sieci wodociągowej wynosi 580 m., (w tym przejście pod drogą wojewódzką 829 długości 19,0 m.) Budowa hydrantów szt-4. b/ wykonanie sieci kanalizacyjnej metodą wykopową długości 347,5 m średnica rury kanalizacyjnej PVC-U 200/5,9, metodą bezwykopową długości 82,5 m średnica rury kanalizacyjnej PE 100 RC 3L ? 225, budowa 8 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych. Przedmiot zamówienia obejmuje I etap - Budowy drogi gminnej klasy D w m. Wólka Rokicka na odcinku od km 0+000 do km 0+650 długości 0,65 km wraz z infrastrukturą techniczną wodociągową i kanalizacyjną. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, projektach budowlanych i wykonawczych, szczegółowej specyfikacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stałej organizacji ruchu i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót dot. Budowy drogi gminnej klasy D w m. Wólka Rokicka na odcinku od km 0+000 do km 0+650 długości 0,65 km, (etap I) wraz z infrastrukturą techniczną wodociągową i kanalizacyjną zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dostępnych na stronie internetowej zamawiającego. Przedmiot zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został : - dla części I - w załączniku nr 7.1. do SIWZ w zakresie dot. Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+280 długości 0,28 km, położonej na działce nr ewidencyjny 429, obręb 06 Lisów, gm. Lubartów, - dla części II - w załączniku nr 7.2. do SIWZ w zakresie dot. Budowy drogi gminnej klasy D w m. Wólka Rokicka na odcinku od km 0+000 do km 0+650 długości 0,65 km, (etap I) wraz z infrastrukturą techniczną wodociągową i kanalizacyjną Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikami dla poszczególnych części zmówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym: załącznik nr 4 a do SIWZ - dla I części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 b do SIWZ - dla II części przedmiotu zamówienia dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego. Przedmiar robót został dołączony do SIWZ pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarze robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywał przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczna, projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej, projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej, projektowej w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie dokumentacji technicznej, projektu budowlanego, wykonawczego, szczegółowej specyfikacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektu stałej organizacji ruchu. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami wykonywania robót, ich charakterem i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne elementy do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania poszczególnych części zamówienia przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów odpowiednio w załączniku nr 7.1, 7.2 do SIWZ, w szczególności w sytuacji gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z przebudową urządzeń obcych oraz nadzoru innych Zarządców Dróg, wynikającego z uzgodnień realizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami dot. przedmiotu zamówienia, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania Robotami personel wskazany w ofercie. 3.2. Wszystkie nazwy producentów i nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o roboty budowlane wypełnionego: zestawienia cen jednostkowych dla każdej części odrębnie , przygotowanego na podstawie pozycji ujętych w przedmiarach robót (załącznik do SIWZ) oraz zawierającego pozycje wprowadzone przez Wykonawcę uwzględniające kalkulację własną Wykonawcy wykonaną w oparciu o: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentację techniczną robót, projekty budowlane , wykonawcze, stałą organizacje ruchu, SIWZ, projekt umowy. 3.3. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonany bez wad przedmiot zamówienia na okres co najmniej 5 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, co oznacza, że wykonawca nie może udzielić gwarancji na krótszy okres
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu na Budowę drogi wraz z infrastrukturą w m. Wólka Rokicka i modernizacja drogi w m. Lisów, gm. Lubartów jest wniesienie wadium w wysokości: dla I części zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+280 długości 0,28 km, położonej na działce nr ewidencyjny 429, obręb 06 Lisów, gm. Lubartów - 4 500,00 zł ( słownie złotych : cztery tysiące pięćset złotych 00/100) dla II części zamówienia: Budowa drogi gminnej klasy D w m. Wólka Rokicka na odcinku od km 0+000 do km 0+650 długości 0,65 km, (etap I) wraz z infrastrukturą techniczną wodociągową i kanalizacyjną - 10 000,00 zł ( słownie złotych : dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.08.2016 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2015 poz. 128 z późn.zm.), polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Gminy Lubartów przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w w Banku Polska Kasa Opieki S.A. 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=153
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach