Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej remizy OSP we wsi Przylep, ul. Strażacka

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej remizy OSP we wsi Przylep, ul. Strażacka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejących zabudowań remizy strażackiej OSP w Przylepie. Zaprojektowano bezpośrednią dobudowę nowych garaży od strony południowej oraz rozbudowę istniejącej świetlicy wraz z zapleczem od strony zachodniej. Istniejąca wieża strażacka o konstrukcji drewnianej pozostaje bez zmian. Części: stara i nowa, będą stanowiły razem jedną bryłę architektoniczną. W części istniejącej zabudowań nie przewiduje się żadnych istotnych zmian, z wyjątkiem przeznaczenia dawnego garażu na pomieszczenie gospodarcze oraz ogólne odnowienie pomieszczeń. Działka nr 808/1, na której zlokalizowana jest baza OSP stanowi własność Gminy - Zielona Góra. Teren jest ogrodzony siatką na słupkach stalowych. Fragment tego ogrodzenia przewidziano do przestawienia, po trasie granicy działki. Wjazd na teren działki istniejący, z dwóch stron - od okalającej drogi wiejskiej, również własności Gminy. Istniejące uzbrojenie w prąd, telefon i wodę. Istnieje odprowadzenie kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego na terenie działki, docelowo projektuje się skierowanie ścieków do istniejącej kanalizacji wiejskiej. CHARAKTERYSTYKA ZABUDOWY Budynek istniejący remizy: Istniejący budynek remizy - murowany, parterowy, z dachem płaskim dwuspadowym krytym papą - bez podpiwniczenia. Stropodach żelbetowy. Obok budynku przybudowana drewniana wieża do ćwiczeń i suszenia węży gaśniczych. Funkcja budynku obejmuje obecnie korytarz, magazyn odzieży, świetlicę, garaż i pom. w.c. oraz pomieszczenie śniadań. Zabudowa projektowana: Projektowane garaże od południa to dwa duże boksy garażowe środkiem i dwie niższe nawy boczne, z czego jedna przeznaczona na garaż mniejszy, a druga na pomieszczenie gospodarcze i przedsionek wejściowy. Wszystko w układzie jednoprzestrzennym, bez ścian oddzielających. Wysokość dużych garaży 5.0 m, boczne nawy o wysokości 3.0 m - jako zabudowania jednokondygnacyjne. Stropodachy płaskie, wentylowane, jedno i dwuspadowe. Dobudowa od strony zachodniej, również jednokondygnacyjna, to powiększenie istniejącej świetlicy oraz dodatkowo zapewnienie zaplecza świetlicowego. Do zakresu robót należy wykonanie powykonawczych pomiarów geodezyjnych. Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości. G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, B. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2 zadania o wartości min. 800.000,- zł. brutto każde, przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie budowy lub remont obiektów o min. kubaturze: 1400 m 3 w zakres których wchodziły roboty dekarskie, elewacyjne, instalacyjne, tynkarskie, malarskie); do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (min. 3 osoby). Kadra kierownicza musi posiadać: - uprawnienia budowlane - przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. D. Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym. E. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. F. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, H. Kopia dowodu wpłacenia wadium I. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy. J. Zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy. K. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót wraz z wykazem stawki roboczogodziny i zastosowanych narzutów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach