Przetargi.pl
Świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności - W ramach zadań przewidzianych dla koordynatora projektu.

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-401 Zielona Góra, ul. Długa 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4530131 , fax. 068 3530150
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Długa 13 13
    65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4530131, fax. 068 3530150
    REGON: 00078290700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności - W ramach zadań przewidzianych dla koordynatora projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności w ramach zadań przewidzianych dla stanowiska koordynatora projektu. Szczegółowy zakres czynności zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. STANOWISKO: Koordynator projektu 1. Koordynacja spraw związanych z realizacją projektu. 2. Zapewnienie terminowości i zgodności z prawem podejmowanych działań. 3. Sporządzanie i bieżące weryfikowanie harmonogramu realizacji projektu. 4. Nadzór nad prawidłowością procesu promocji i monitoringu. 5. Nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań. 6. Nadzór nad dokumentowaniem wydatków związanych z realizowanym zadaniem w zakresie: - kwalifikowalności ponoszonych kosztów, - wydatkowania środków zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami (wysokość kosztów i okres ich ponoszenia), - prawidłowego oznaczenia wszystkich dokumentów przy realizacji projektu (umieszczenie logo programu i funduszu, numer umowy oraz innych wymaganych treści stosownych dla danego dokumentu). 7. Zapewnienie warunków do przeprowadzenia kontroli wewnętrznych, zewnętrznych w tym audytów. 8. Uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych projektu. 9. Nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej (kontroli formalnej, merytorycznej i rachunkowej dowodów wewnętrznych) 10. Zlecenie, koordynacja i kontrola czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie realizowanego projektu. 11. Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie wymaganych sprawozdań do właściwej Instytucji Wdrażającej w wymaganych i obowiązujących terminach. 12. Dostarczanie danych i udzielanie wyjaśnień w sprawach objętych świadczoną usługą organom kontrolnym, w tym audytów, wyjaśnienie i usunięcie ewentualnych zaleceń pokontrolnych w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektu. 13. Nadzór nad przekazywaniem całej dokumentacji dot. projektu do archiwum CKUiP. 14. Zleceniobiorca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dokonane czynności wynikające z: - ustawa z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansowej - ustawa z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie mają obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.2 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.2.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807) i dysponują osobami spełniającymi warunki określone w pkt 3.2.2. 3.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełni wykonawca, który: 1) posiada wykształcenie wyższe, 2) ukończone minimum 1 szkolenie z zakresu zarządzania projektami w oświacie, 3) posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej. Warunek ten spełni Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu pracy (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej) przy obsłudze projektu o charakterze szkoleniowym, finansowanego lub współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w tym co najmniej jednego projektu o wartości (wysokości budżetu) co najmniej 1 mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3 Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 5. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ , 6. Kserokopię dyplomu potwierdzającego poziom wykształcenia (poświadczone za zgodność z oryginałem), na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.2.2.1). 7. Kserokopie zaświadczeń potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem), na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.2.2.2 i 3.2.2.3). 3.4. Pozostałe wymagania Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cku.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach