Przetargi.pl
Koordynator ds. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynator ds. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie osoby na stanowisko koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 85 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014, a cele szczegółowe współpracy ponadnarodowej to: poznanie przez 3 przedstawicieli organu prowadzącego, dyrektora szkoły i 4 nauczycieli gimnazjum skutecznych metod nauczania z przedmiotów ścisłych oraz metod wychowania stosowanych u partnera pod-czas wizyty studyjnej w okresie do grudnia 2013 roku oraz podniesienie motywacji do nauki i wzrost wiary we własne siły przez 10 uczniów polskich przez udział w wizycie studyjnej u partnera w okresie do grudnia 2013 roku. 3. Kwalifikacje wymagane na stanowisko Koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej: Osoba na tym stanowisku musi posiadać: - minimum wykształcenie wyższe, - dobrą znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w szkole, - doświadczenie w realizacji edukacyjnych projektów międzynarodowych, - doświadczenie w realizacji współpracy z krajami Azji Zachodniej. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami po-twierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia. 4. Zadania realizowane przez koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej: - przygotowanie i zorganizowanie wszystkich zadań z zakresu współpracy ze szkołą izraelską, - nadzór nad rekrutacją uczestników współpracy ponadnarodowej, - odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną współpracy ponadnarodowej, realizację ce-lów i wskaźników projektu, - dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu, - wdrażanie działań ewaluacyjnych; - opracowanie szczegółowego harmonogramu wizyt studyjnych, planu i zakresu spotkań, - organizacja wizyt studyjnych, - nadzór nad przebiegiem współpracy ponadnarodowej i nad prawidłowym ich dokumentowa-niem; - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; - prowadzenie korespondencji i rozmów ze stroną Izraelską; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i promocji: a) 1 sprawozdania z realizacji wizyt studyjnych, b) 2 ankiet ewaluacyjnych wizyt studyjnych, c) 2 testów ze skutecznych metod nauczania wśród dorosłych uczestników wizyt studyjnych, d) organizacja i poprowadzenie konferencji podsumowującej współpracę ponadnarodową, e) dyspozycyjność w trakcie realizacji współpracy ponadnarodowej. 5. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Wykonawca może korzystać z biura projektu, które jest czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. 6. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach