Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie o salę do działalności kulturalnej – etap III

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. A. Kurylewicza w Namysłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 410 12 61
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. A. Kurylewicza w Namysłowie
    Józefa Piłsudskiego 11
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 77 410 12 61
    REGON: 00028613700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmnamyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie o salę do działalności kulturalnej – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części budynku Państwowej Szkoły Muzycznej wraz z rozbudową jego części. Zamówienie realizowane jest w formule "zaprojektuj-wybuduj", w ramach zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Andrzeja Kurylewicza w Namysłowie o salę do działalności kulturalnej – etap III”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres wymagań zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz Przedmiar stanowiący załącznik nr 2.2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) opracowanie niezbędnych dla realizacji zadania inwentaryzacji oraz ocen stanu technicznego, a dalej koncepcji projektowych, projektów architektonicznych/ budowlanych, 2) uzyskanie niezbędnych dla realizacji projektów opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń, decyzji administracyjnych, 3) dokonanie niezbędnych zgłoszeń realizacji robót budowlanych, 4) wykonanie robót budowlanych objętych opracowanymi projektami, 5) dostarczenie wszelkich kart gwarancyjnych, technicznych i technologicznych, aprobat technicznych, decyzji o możliwości eksploatacji (np. UDT), w tym instrukcji użytkowania i obsługi wszystkich urządzeń, wyposażenia i budynku, które określają warunki i zasady ich eksploatacji, 6) dostarczenie potwierdzonych za zgodność wszystkich wykonanych projektów, dokumentów potwierdzających uzyskanie pozwoleń, zgód, protokołów odbiorów, w tym technicznych, innych dokumentów niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich elementów budynku realizowanych w ramach zadania oraz uzyskane pozwolenia na użytkowanie, a także wszystkich urządzeń technicznych montowanych w budynku, 7) dostarczenie wszystkich dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadania w postaci inwentaryzacji, ocen technicznych, koncepcji, projektów, kosztorysów, 8) opracowanie inwentaryzacji i oceny stanu technicznego urządzeń, instalacji, przyłączy, sieci, które są związane z realizacja zadania, 9) opracowanie inwentaryzacji budynku PSM Namysłów w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, 10) opracowanie oceny stanu technicznego pomieszczeń piwnic budynku PSM Namysłów wraz z określeniem procentu zawilgocenia ścian i posadzek, ze szczególnym uwzględnieniem stanu warstw pod posadzkami oraz ścian fundamentowych piwnic oraz ustalenie zaleceń zakresu niezbędnych działań technicznych eliminujących ewentualnie stwierdzone problemy. Zalecenia winny przedstawiać propozycje działań inwazyjnych i bezinwazyjnych, 11) opracowanie minimum dwóch koncepcji sposobu, metod likwidacji ewentualnych problemów technicznych stwierdzonych w wykonanych ocenach stanu technicznego oraz projektów budowlanych robót, w oparciu o wybraną przez Zamawiającego koncepcję, 12) opracowanie koncepcji rozbudowy części budynku oraz projektu architektonicznego/ budowlanego tej rozbudowy części budynku (działanie to stworzy w budynku salę wielofunkcyjną, służącą organizacji spektakli, występów, koncertów, oraz prób zespołów tanecznych, muzycznych, a co za tym idzie realizację imprez z zakresu kultury niemożliwych obecnie z uwagi na brak takiej sali w mieście), 13) opracowanie projektów budowlanych/wykonawczych zadań inwestycyjnych obejmujących zewnętrzne części budynku przystosowania, wejść dla potrzeb osób z dysfunkcjami ruchu, słuchu, wzroku, 14) opracowanie projektu wykonawczego części stref wejściowych oraz części klatek schodowych wewnątrz budynku zapewniając dostęp do wszystkich części budynku dla osób z wymienionymi wyżej dysfunkcjami (działanie to umożliwi korzystanie ze wszystkich części/pomieszczeń budynku PSM Namysłów osobom z dysfunkcjami, które możliwości tej nie posiadają z uwagi na brak pochylni przy wejściach i/lub wind), 15) opracowanie projektu wykończenia w poziomie piwnic pomieszczeń wraz z pomieszczeniami przynależnymi w postaci holu z szatnią, zespołu sanitariatów oraz wejścia do tej części budynku (działanie to ma umożliwić wykorzystanie pomieszczeń, których posadzki i ściany są zawilgocone oraz, które są niedostępne dla użytkowników niepełnosprawnych, z racji na brak pochylni pomiędzy poszczególnymi pomieszczeniami oraz windy do tej części budynku spełniającej wymagania transportu osób na wózkach), 16) opracowanie projektu wentylacji nawiewno-wywiewnej budynku z rekuperacją oraz klimatyzacji części pomieszczeń (działanie to ma zapewnić właściwą dla funkcji pomieszczeń wymianę powietrza, właściwe warunki dla prowadzonych w budynku PSM Namysłów zajęć i wydarzeń z zakresu kultury oraz umożliwić wykorzystanie dotychczas niewykorzystywanych pomieszczeń, a także wprowadzenie nowych zdarzeń kulturalnych, w szczególności w zakresie koncertowym), 17) opracowanie projektu pozostałej części budynku PSM Namysłów – działanie ma zapewnić funkcjonowanie budynku zgodnie z aktualnymi wymaganiami stawianymi budynkom użyteczności publicznej oraz standardów ich funkcjonowania w zakresie: a) wymagań sanitarnych – część sanitariatów nieprzystosowana dla osób z wymienionymi wyżej dysfunkcjami oraz rodziców z małymi dziećmi, b) wprowadzenia nowych funkcji – studia nagrań, pomieszczeń klubowych w piwnicy oraz bufetu, c) poprawy akustyki istniejących pomieszczeń, w szczególności sal prób i występów tanecznych, muzycznych, w celu umożliwienia użytkowania pozostałych pomieszczeń (np. biblioteki, czytelni) w czasie wykorzystywania wymienionych sal, d) ograniczenia kosztów eksploatacji poprzez wprowadzenie wentylacji z rekuperacją, przebudowę oświetlenia wraz z nową instalacją elektryczną w budynku z wprowadzeniem oświetlenia energooszczędnego, wentylacji/ klimatyzacji, 18) kosztorysy inwestorskie, przedmiary oraz BIOZ i STWiOR – wykonanie projektów z zapewnieniem projektowania uniwersalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: złotych czterdzieści tysięcy groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 3) Formularz potwierdzenia odbycia wizji lokalnej potwierdzony podpisem Zamawiającego. 4) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach