Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja ośrodka zdrowia w miejscowości Kobierzyce, Gmina Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja ośrodka zdrowia w miejscowości Kobierzyce, Gmina Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i modernizacja ośrodka zdrowia w miejscowości Kobierzyce, Gmina Kobierzyce wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na postawie dokumentacji technicznej (dokumentacja stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Projektowane parametry obiektu: a) Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 596,60 m2 b) Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego (rozbudowy) 636,80 m2 c) Powierzchnia dróg dojazdowych i pożarowych oraz parkingów istniejących 1191,70 m2 d) Powierzchnia dróg dojazdowych i pożarowych oraz parkingów projektowanych 1726,00 m2 e) Powierzchnia chodników istniejących 475,00 m2 f) Powierzchnia chodników projektowanych 366,00 m2 3. BILANS ZABUDOWY BUDYNKU PROJEKTOWANEGO (ROZBUDOWY): a) Powierzchnia zabudowy 636,80 m2 b) Powierzchnia całkowita 636,80 m2 c) Powierzchnia użytkowa 541,70 m2 d) Kubatura obiektu 2623,60 m3 e) Liczba kondygnacji 1 f) Wysokość rozbudowywanego budynku 4,65 m g) Długość elewacji frontowej 48 m 4. BILANS ZABUDOWY BUDYNKU GOSPODARCZEGO a) Powierzchnia zabudowy 26,58 m2 b) Powierzchnia całkowita 26,58 m2 c) Powierzchnia użytkowa 20,41 m2 d) Kubatura obiektu 55,01 m3 5. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż. 6. Warunki związane z realizacją zamówienia: 6.1. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy, zajęcia pasa dróg, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy. 6.2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zawiadomi: a) właściwy organ nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych w terminie co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem zgodnie zapisami pozwolenia na budowę, b) Starostwo Powiatowe o rozpoczęciu innego niż rolnicze użytkowanie gruntów w granicach przyszłej inwestycji do 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji i dokona wszelkich innych wymaganych prawem zgłoszeń w trakcie realizacji inwestycji. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych określonych w decyzjach. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy winien złożyć wniosek o przygotowanie pełnomocnictwa dla osób, które będą upoważnione do występowania w imieniu Gminy Kobierzyce w celu załatwienia w/w spraw. 6.4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane przez prawo zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu, w tym w szczególności od Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Urzędu Dozoru Technicznego z pozwoleniem na użytkowanie włącznie. 6.5. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie. 6.6. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej rozbudowywanego obiektu. 6.7. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 6.8. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu (WSZELKIEGO RODZAJU PROTOKOŁY KONIECZNOŚCI PRZYGOTOWUJE WYKONAWCA). 6.9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach w skład, której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, protokoły badań i prób, świadectwo energetyczne, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. 6.10. Wykonawca zapewni stałą, pełną obsługę geodezyjną. 6.11. Należy ująć w wycenie dodatkowe koszty wynikające z wymiany gruntu, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 6.12. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6.13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6.14. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. 6.15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nd

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach