Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
ul. Cicha 6 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
REGON: 00048647400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku administracyjno-usługowego o klatkę schodową - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku administracyjno-usługowego o klatkę schodową, piętrowa, niepodpiwniczona. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1.Zakres robót związanych z rozbudową klatki schodowej. 1.1 Roboty ziemne i rozbiórkowe. 1.1.1. Rozebranie istniejących schodów i wejścia do budynku. 1.1.2. Przekucie i zamurowanie otworów po oknach, roboty tynkarskie i okładzinowe. 1.2. Roboty konstrukcyjne i budowlane. 1.2.1. Fundamenty. 1.2.2. Roboty murowe, ściany konstrukcyjne, ściany działowe. 1.2.3. Roboty żelbetowe, konstrukcja klatki schodowej, zadaszenie, schody zewnętrzne, podjazd. 1.2.4. Dach-roboty pokrywcze. 1.3. Roboty wykończeniowe 1.3.1. Podłogi w budynku z płytek ceramicznych, posadzki schodów zewnętrznych terakotowe mrozoodporne, antypoślizgowe. 1.3.2. Tynki wewnętrzne ścian i sufitu - zwykłe cem. - wap. kat. III, tynki na styropianie cienkowarstwowe. 1.3.3. Malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych. 1.3.4. Stolarka okienna i drzwiowa. 1.3.5. Wykonanie obróbki blacharskie z blachy powlekanej 1.3.6. Balustrady, pochwyty ścienne z rur stalowych. 1.3.7. Wykonanie opaski z kostki betonowej 1.4. Instalacja c.o. 1.5. Instalacja elektryczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w gotówce lub w gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium należy wpłacić na konto Spółdzielni Nr konta: 55 8707 0006 0031 0167 2000 0001. Wysokość wadium wynosi 3.000 zł (trzy tysiące zł) .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz spełnienie wymagań wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożenie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór oferty Oferowana cena robót - Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z załączonym kosztorysem ofertowym. Podana cena powinna uwzględniać podatek VAT. Szczegółowy kosztorys ofertowy powinien być sporządzony w oparciu o przedmiar robót i dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4. Oświadczenie Oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówien Publicznych - załącznik nr 4 do Specyfikacji. 5. Wykaz wykonanych robót konstrukcyjno-budowlanych w okresie ostatnich 3 lat załącznik nr 5. 6. Potencjał kadrowy Wykonawcy - załącznik nr 6 do specyfikacji. 7. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 8. Aktualny dokument (do sześciu miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający) dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej). 9. Aktualne zaświadczenie (do trzech miesięcy od daty wystawienia) z organu podatkowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. 10. Aktualne zaświadczenie (do trzech miesięcy od daty wystawienia) z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. 11. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności (do 6 miesięcy od daty wystawienia). 12. Oryginał referencji wystawionych w 2008 i 2009 lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wykonanych robót konstrukcyjno-budowlanych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiarygodność i solidność Wykonawcy (referencje)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27