Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C wyposażonego w nosze reanimacyjne na transporterze oraz krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie.

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8276122 , fax. 081 8272236
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    ul. Lubelska 4 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 081 8276122, fax. 081 8272236
    REGON: 43102908500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C wyposażonego w nosze reanimacyjne na transporterze oraz krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C z silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa w technologii Common-Rail lub równoważnej, spełniający normę czystości spalin min. EURO-4 i mocy min. 110 kW. Ambulans winien spełniać warunki określone w PN EN 1789 i być wyposażony w: 1) nosze reanimacyjne o dopuszczalnym obciążeniu min. do 250 kg na transporterze z możliwością ustawienia pozycji Trendelenburga i Fowlera z regulacją kąta oparcia; 2) krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie o udźwigu min. do 165 kg, wyposażone w dwa koła tylne i komplet pasów zabezpieczających pacjenta w czasie transportu wraz z przednimi i tylnymi rączkami do znoszenia po schodach. 2/ Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wyposażenia stanowi załącznik Nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 5) akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze -stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. 09-06-2009 r.; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; - Wykonawca musi wykazać, że dokonał przynajmniej trzech dostaw ambulansów o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 200 tys. zł. Do wykazu dołączyć referencję lub inny dokument poprzedniego zamawiającego potwierdzający, że dostawa została dokonana należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ;. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zapleczem serwisowym do świadczenia obsługi gwarancyjnej samochodu bazowego w maksymalnej odległości 150 km od siedziby zamawiającego, a w przypadku zabudowy i wyposażenia ambulansu dysponuje zapleczem serwisowym do wykonania obsługi w siedzibie Zamawiającego lub zobowiązanie do poniesienia kosztów transportu z miejsca siedziby Zamawiającego do siedziby serwisu i z powrotem - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ; e) wypełniony formularz opisu przedmiotu zamówienia jako potwierdzenie spełniania wymaganych warunków technicznych; f) Podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach