Przetargi.pl
Rozbiórka przyszkolnej hali warsztatowej wraz z łącznikiem oraz remontem pomieszczeń dydaktycznych budynku szkoły przy ul. Dzieci Warszawy 42. Roboty realizowane będą w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Budowa modułowego przedszkola przy ul. Dzieci Warszawy - prace przygotowawcze.

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 roku 1 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka przyszkolnej hali warsztatowej wraz z łącznikiem oraz remontem pomieszczeń dydaktycznych budynku szkoły przy ul. Dzieci Warszawy 42. Roboty realizowane będą w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Budowa modułowego przedszkola przy ul. Dzieci Warszawy - prace przygotowawcze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy: rozbiórki przyszkolnej hali warsztatowej wraz z łącznikiem oraz remontem pomieszczeń dydaktycznych budynku szkoły przy ul. Dzieci Warszawy 42. Roboty realizowane będą w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa modułowego przedszkola przy ul. Dzieci Warszawy - prace przygotowawcze. Symbol klasyfikacyjny wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45111300-1 roboty rozbiórkowe; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne; Opis ogólny przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest: rozbiórka przyszkolnej hali warsztatowej wraz z łącznikiem oraz remontem pomieszczeń dydaktycznych budynku szkoły przy ul. Dzieci Warszawy 42. 2.Lokalizacja inwestycji : ul. Dzieci Warszawy 42 02 - 495 Warszawa Działka nr 160/8 z obrębu 2-11-08 3.Zakres robót obejmuje: a.Rozbiórkę budynku łącznika pomiędzy salą gimnastyczną a budynkiem szkoły w oparciu o Projekt rozbiórki łącznika liceum ogólnokształcącego oraz rozbiórkę przyszkolnej hali warsztatowej zgodnie z wytycznymi Projektu rozbiórki przyszkolnej hali warsztatowej. b.Zakres robót obejmuje również remont pięciu sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42. W zakres prac remontowych wchodzą prace tynkarskie, malarskie, remont podłóg oraz instalacje elektryczne. c. Wykonanie zamówienia obejmuje również: -opracowanie w czterech egzemplarzach i przekazanie po zakończeniu robót Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej protokołami pomiarów i prób instalacji; -przygotowanie obiektu i skompletowanie dokumentacji umożliwiającej odbiór prac. 4.Termin realizacji zamówienia: 50 dni od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy Ogólne warunki wykonania robót: 1.Z uwagi na wykonywanie robót podczas pracy Szkoły Wykonawca winien uwzględnić z tego tytułu utrudnienia i zabezpieczenia w tym dozór osobowy. 2.Koszty związane z zużyciem energii elektrycznej oraz zużyciem wody i wykorzystaniem sieci kanalizacyjnej w okresie prowadzenia robót poniesie Wykonawca na podstawie odrębnych ustaleń. Uwagi końcowe: 1.Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą, o której mowa w ustawie o normalizacji. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie lub w przypadku jej braku - ostatniej uzyskanej przez wykonawcę aprobaty technicznej ITB. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i rozliczenie. 2.Realizacja zamówienia powinna przewidywać zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej 1 osoby bezrobotnej - co oznacza osoby spełniające przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2013 r. poz. 674, z pózn. zm. - na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2013 r. poz. 674 j.t. z późn. zm. lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. 3.Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. 4.Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o prace. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w akapicie poprzedzającym, przedstawia; zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę -spółdzielczą umowę o pracę. 6.Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 7.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary zgodnie z zapisami, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie; za przyczynę nie leżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną. 8.W ryczałtowej cenie ofertowej wykonania prac w ramach przedmiotowego zadania musi być zawarty całkowity koszt i realizacji prac ogólnobudowlanych z uwzględnieniem wszystkich elementów cenotwórczych oraz podatek VAT. Elementy cenotwórcze to między innymi: Wszystkie koszty związane z organizacją, ochroną i oznakowaniem miejsca budowy, zaplecza budowy i ich otoczenia, organizacji ruchu na czas budowy; Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną; Wszelkie koszty wynikające z innych umownych obowiązków Wykonawcy; Wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją odpadów po robotach budowlanych; Kwoty wynagrodzeń przewidzianych dla pracowników i podwykonawców; Koszt polisy lub zawarcia umowy ubezpieczeniowej; Koszt wykonania planu bioz, programu zapewnienia jakości, planu ochrony przeciw pożarowej, planu organizacji placu budowy;Koszt badań jakości materiałów, robót i prób odbiorowych przewidzianych w opisie; Koszt wykonania dokumentacji powykonawczej;Koszt czynności związanych z dopuszczeniem obiektu do użytkowania uzyskanie wszystkich opinii, uzgodnień i niezbędnych w tym zakresie decyzji;Koszt rozbiórki zaplecza i tymczasowego ogrodzenia, należytego uprzątnięcia terenu budowy i terenu bezpośrednio przyległego do budowy;Wszystkie inne ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonaniem robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami technicznymi i prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 zł - słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 zł Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 09.12.2015 roku; Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.11.2015 roku o godz. 10:00 Formy i miejsce wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: - w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter . - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:30 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 S.I.W.Z. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach