Przetargi.pl
Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych - Sprawa ZP/37/2015

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych - Sprawa ZP/37/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych na potrzeby JW1131 Mińsk Mazowiecki. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 zadań: Zadanie nr 1 - Rękawice robocze - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ; Zadanie nr 2 - Materiały budowlane - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ; Zadanie nr 3 - Materiały i akcesoria budowlane metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ; Zadanie nr 4 - Masa asfaltowa- w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ; Zadanie nr 5 - Wykładziny - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ; Zadanie nr 6 - Farby i akcesoria malarskie - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ; Zadanie nr 7 - Kostka brukowa i obrzeża - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ; Zadanie nr 8 - Płyty i obrzeża meblowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2H do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych, oryginalnie zapakowanych produktów, określonych szczegółowo w załącznikach nr 2A-2H do SIWZ - formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na teren JW. 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Dostarczony asortyment zostanie przyjęty na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu cenowym - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441112003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach