Przetargi.pl
Roboty remontowe w branży elektrycznej i budowlanej w Domu Studenta nr 1 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 97/99

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w branży elektrycznej i budowlanej w Domu Studenta nr 1 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 97/99
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w branży elektrycznej i budowlanej w Domu Studenta nr 1 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 97/99.. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.20-6 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja. 4.W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 2. wymiana instalacji elektrycznej i remont sali telewizyjnej; 3. odgrzybienie i malowanie sufitów w pomieszczeniach natrysków (10 szt); 4. malowanie pralni mechanicznych (3 szt); 5. malowanie pralni ręcznych ( 3 szt); 6. malowanie pomieszczenia centrali telefonicznej (1 szt); 7. malowanie pomieszczeń kuchni (7 szt) 8. wymiana instalacji elektrycznej w pokojach studenckich (42 szt); 9. malowanie pokoi studenckich (42 szt). Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, w której skład wchodzą: - specyfikacja techniczna, - projekty wykonawcze (dla robót elektrycznych) - przedmiary robót, - opis przedmiotu zamówienia. Poza zakresem robót budowlano - montażowych określonych w dokumentacji projektowej, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności: - Budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy, - Zatrudnienie kierownika robót i innego personelu kierowniczego - Koordynacja robót ewentualnych podwykonawców branżowych - Przeprowadzenie obmiaru robót wykonanych dla celów odbiorowych - Zabezpieczenie i ochrona placu budowy - Uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót - Prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy - Zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy - Wykonanie innych robót i czynności wynikających z prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 5.Prace prowadzone będą w czynnym budynku. Roboty należy wykonywać w godzinach: 7-17. 6.Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 7.Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu. Wprowadzanie zmian bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 8.Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy Prawo budowlane, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 9.Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10.W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 11.Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 14.Organizacja robót. 1)Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego (administrację budynku), 2)Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3)przed rozpoczęciem prac remontowych, wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca (kierownik robót ), 4)gruz i odpady Wykonawca będzie gromadził w pojemnikach ustawionych w miejscach uzgodnionych z administracją obiektu i wywożony raz w tygodniu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu, 5)wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika, 6)sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 13.Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 14. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 5 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie kosztorysowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją projektową (Projektami budowlanym i wykonawczym, STWiOR oraz Przedmiarami robót), a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu. 15. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorysy ofertowe, sporządzone przy uwzględnieniu metody uproszczonej. Metoda ta winna mieć zastosowanie do kalkulacji ceny wszystkich pozycji przedmiarowych przedmiotowego zadania 16. Zamawiający zaleca, aby przy sporządzaniu opisywanego wyżej kosztorysów ofertowych nie pominąć jakichkolwiek pozycji przedmiarowych lub zmienić wielkości tych pozycji tj. ilości przedmiarowych, o ile zmiany zgłoszone w sposób określony w ust. 8 tj. w trybie art. 38 ustawy, nie zostały uwzględnione przez Zamawiającego w toku prowadzonego postępowania 17.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z Panem Piotrem Łowickim tel. 22 668 63 07 w godzinach 9.00 - 15.00 (od poniedziałku do piątku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na kwotę 7.000, PLN (siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach