Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Janikowie

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Janikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Janików. Plac zabaw w kształcie wieloboku o nawierzchni elastycznej ma być wyposażony w urządzenia zabawowe. Dojście do placu zabaw zapewnią ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm, szer. 1,5 m. Uzupełnienie stanowią zieleń niska, trawniki, ławeczki i kosze na śmieci. W ramach zadania przewiduje się wymianę siedzisk na istniejących trybunach, dostawę i montaż kabin dla zawodników rezerwowych oraz dostawę i montaż opraw oświetleniowych wraz z osprzętem. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowy placu zabaw przy PSP w Janikowie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków i wymagań określonych w siwz. 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz załadunkiem i wywozem nadmiaru ziemi, - wykonanie koryta pod nawierzchnie placu i chodników wraz z załadunkiem i wywozem nadmiaru ziemi. Wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu na koszt Wykonawcy. 1.2 Budowę nawierzchni bezpiecznych 1.2.1.Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia chroniąca dzieci przed upadkiem z wysokości 2,1-2,5m - 87,5 m2: - nawierzchnia elastyczna w kolorze zielonym gr. 8 cm, - beton B 20 gr.12cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm. Nawierzchnia chroniąca przed upadkiem z wysokości 1m - 70 m2: - nawierzchnia elastyczna w kolorze jasnozielonym gr. 3 cm, - beton B 20 gr. 10 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm. Zastosowane przez Wykonawcę bezpieczne nawierzchnie elastyczne w kolorze zielonym i jasnozielonym, dopuszczone do stosowania na zewnątrz, muszą spełniać wymogi aktualnych norm PN-EN 1176, PN-EN 1177. Nawierzchnie należy wykonać z płytek modułowych (np. typu puzzle lub kwadratowych) w formie nieregularnych, miękko układających się płaszczyzn, o grubości uzależnionej od bezpiecznej wysokości upadku HIC 2,1-2,5m i 1,0m. Nawierzchnia musi być wodoprzepuszczalna, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych. Nawierzchnia musi być odporna na czynniki atmosferyczne, ekstremalne skoki temperatury, intensywne użytkowanie, odporna na odkształcenia. Nawierzchnia musi absorbować hałas, posiadać właściwości przeciwpoślizgowe, minimalizować skutki upadku i potknięć i nie może posiadać ostrych krawędzi i elementów niebezpiecznych dla dzieci. Bezpieczne nawierzchnie muszą posiadać certyfikat zgodności z PN EN 1176 i 1177 oraz atest PZH. 1.2.2. Obrzeża Nawierzchnia placu zabaw ograniczona obrzeżami elastycznymi 5x25 cm na ławie z betonu B15. 1.3. Wyposażenie placu zabaw, dostawa i montaż urządzeń, w tym: 1.3.1. Urządzenia zabawowe: 1) Domek wielofunkcyjny- szt. 1 Parametry: wysokość max 380 cm, wysokość swobodnego upadku 2,1m, grupa wiekowa od 5-12 lat, strefa bezpieczeństwa 802x936cm. Materiał: aluminium malowane proszkowo, polietylen HDPE. Montowany na fundamentach. W skład zestawu wchodzą: - dwie wieże kwadratowe, w tym jedna z daszkiem, - ruchomy trap, - ścianka wspinaczkowa, - tunel, - zjeżdżalnia, - drabinka. 2) Huśtawka wisząca z dwoma siedziskami - szt. 1 Parametry: wysokość 250cm, wysokość swobodnego upadku 2,1m, grupa wiekowa 3-12 lat, strefa bezpieczeństwa 330x800cm. Materiał: aluminium, stal ocynkowana malowana proszkowo. Montowana na fundamentach. 3) Sprężynowiec jednoosobowy - szt. 1 Parametry: wysokość ok. 90 cm, wysokość swobodnego upadku 60 cm, grupa wiekowa 3-12 lat, strefa bezpieczeństwa 330x395cm. Materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, płyta HPL. Montowany na fundamentach. 4) Huśtawka dwuosobowa dla dzieci młodszych - szt. 1 Parametry: wysokość ok. 98cm, wysokość swobodnego upadku 1,0m, grupa wiekowa 3-12 lat, strefa bezpieczeństwa 363x503cm. Materiał: stal ocynkowana proszkowo, płyta HPL. Montowana na fundamentach. 5) Sprężynowiec dla dwojga lub czworga dzieci - szt. 1 Parametry: wysokość ok. 44cm, wysokość swobodnego upadku 60 cm, grupa wiekowa 3-12 lat, strefa bezpieczeństwa śr. 420cm. Materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, płyta HPL. Montowany na fundamentach. 6) Sprężynowiec jednoosobowy Słoń- szt. 1 Parametry: wysokość ok. 75cm, wysokość swobodnego upadku 60cm, grupa wiekowa 3-12 lat, strefa bezpieczeństwa 340x360cm. Materiał: stal ocynkowana proszkowo, płyta HPL. Montowany na fundamentach. Urządzenia placu zabaw należy tak dobrać, aby wokół każdego zamontowanego urządzenia na placu zabaw była zachowana bezpieczna strefa, w której nie może się znaleźć inny element. Określenie strefy bezpieczeństwa należy przyjąć odpowiednio w zależności od typu urządzenia i jego wysokości z uwzględnieniem warunków lokalizacyjnych. W wyposażeniu placu zabaw nie można stosować otworów o średnicach, w których dziecko może zaklinować palce, rękę, głowę. Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7 2009 i zaleceniami producenta. Elementy wyposażenia placu zabaw muszą być trwale związane z podłożem. Urządzenia muszą być wyposażone odpowiednie zabezpieczenia oraz w tabliczki znamionowe informujące o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnymi, numerze normy i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wszystkie urządzenia musza być zgodne z normą PN-EN 1176 2009( (zgodność potwierdzona aktualnym certyfikatem lub deklaracją zgodności). Nie dopuszcza się stosowania urządzeń oznaczonych znakiem CE. Dopuszcza się wykorzystanie produktów innych producentów pod warunkiem, że będą one równoważne z wyżej wymienionymi pod względem użytkowym, a materiałem konstrukcyjnym będzie aluminium lub stal ocynkowana malowana proszkowo. Zabezpieczenia, ścianki, dachy powinny być wykonane z warstwowych płyt HPL lub polietylenowych w żywych kolorach, które nie wchłaniają wody, są odporne na wgniecenia, zarysowania i promieniowanie UV, a strefy bezpieczeństwa i wysokość upadku nie mogą przekraczać wartości dla danego sprzętu przyjętego w projekcie. 1.3.2. Dostawę i montaż tablicy informacyjnej - szt. 1 Tablica informacyjna musi zawierać regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazywać, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu zabaw, numery telefonów alarmowych. Tablice zamontować zgodnie z zaleceniami producenta w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 1.3.3. Dostawę i montaż ławek parkowych - szt. 6 Ławki parkowe z prefabrykatów betonowych z siedziskami drewnianymi. Wysokość po wkopaniu ok. 88 cm, wysokość siedziska po zamontowaniu w podłożu 45cm, długość całkowita 200cm. Szerokość siedziska 40 cm. Dopuszcza się tolerancje wymiarowe ? 10 % w stosunku do zastosowanych ławek parkowych. Ławki zamontować zgodnie z zaleceniami producenta. Na zastosowany rodzaj ławki wymagany jest aktualny certyfikat bezpieczeństwa. 1.3.4. Dostawa i montaż koszy na śmieci - szt. 3 Kosze metalowe z pokrywą z blachy ocynkowanej, malowanej proszkowo, wolnostojący, o pojemności 30l. Kosze zamontować zgodnie z zaleceniami producenta. 1.4. Budowę chodników - 121,5 m2 Konstrukcja nawierzchni: - kostka brukowa kolorowa w nawiązaniu do istniejących chodników gr. 6 cm, - warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr 5cm, - obrzeże betonowe o wym. 20X6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm Szerokość chodnika - 1,5 m. Materiały muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania i posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami. 1.5. Zieleń - przygotowanie terenu pod nasadzenia, - wykonanie trawników dywanowych na warstwie ziemi urodzajnej gr. 10 cm - 129,7 m - wykonanie ogrodzenia placu zabaw w formie żywopłotu formowanego z krzewów liściastych Irgi błyszczącej sadzonych w dwóch rzędach wraz ze ściółkowaniem powierzchni pod krzewami warstwą przekompostowanej kory drzew iglastych - 690 szt. 1.6. Wymiana siedzisk na istniejących trybunach, dostawa nowych wraz z montażem i malowaniem istniejących konstrukcji. Dostawa i montaż kabin dla zawodników rezerwowych 6.6.1.Demontaż istniejących i dostawa nowych siedzisk na trybuny wraz z montażem i malowaniem istniejącej konstrukcji. Siedziska na trybuny bez oparcia, o szer. 41,5 cm i głębokości 34,4, kolorowe, trudno zapalne, mocowane do konstrukcji stalowej wraz z konstrukcją i montażem - 216 szt. Nie dopuszcza się stosowania siedzisk o wymiarach mniejszych niż projektowane. Dopuszcza się zastosowanie siedzisk o zwiększonych wymiarach pod warunkiem zamontowania żądanej przez zamawiającego ilości siedzisk oraz z zachowaniem zalecanych przez producenta odległości pomiędzy siedzeniami oraz szerokości przejść komunikacyjnych. Siedziska montowane w dwóch rzędach w przedziałach po 27 szt. (długość przedziału 13,60 m). Charakterystyka siedzisk: siedziska winny posiadać konstrukcję jednolitą wzmocnioną, bez oparcia, siedzisko ergonomiczne, wyprofilowane z zaokrąglonymi krawędziami, z otworami umożliwiającymi spływ wody, powierzchnia siedziska gładka, - siedziska wykonane z tworzywa sztucznego barwionego w masie, odporne na warunki atmosferyczne (niskie i wysokie temperatury) oraz na promieniowanie UV, trudnozapalne, posiadające dużą wytrzymałość mechaniczną, w tym na akty wandalizmu, mocowane w sposób uniemożliwiający demontaż osobom niepowołanym Siedziska muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz wyniki badań potwierdzające możliwość ich stosowania w sposób zgodny z ich przeznaczeniem ( w tym potwierdzające ich zgodność z wymaganymi normami oraz ich klasyfikację ogniową w zakresie zapalności oraz wydzielania toksycznych produktów spalania). Kolorystykę siedzisk należy uzgodnić z Zamawiającym. 6.6.2. Dostawa kabin dla zawodników rezerwowych - szt. 2, 12-osobowych, długość 6m, siedziska z tworzyw sztucznych, kolorowe (standard siedzisk jak w pkt. 1.6.1.), wykończenie elementów aluminiowe, pokrycie szkło akrylowe o grubości 3 mm, podest z ramy stalowej cynkowanej ogniowo z blachą ryflowaną wykończony sztuczną trawą, kabiny kotwione do podłoża przy pomocy prefabrykowanych fundamentów punktowych. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom. Kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym. 1.7. Montaż opraw z wysięgnikami - dostawa nowych i montaż -dowieszenie nowych 2 kompletów lamp energooszczędnych typu ulicznego o mocy 100W na wysięgnikach stalowych ocynkowanych dług. 2m wraz z osprzętem i okablowaniem. Lampy montowane nad linią energetyczną. Lampy należy zamontować na istniejących słupach od strony drogi gminnej. Lampy ze źródłem światła sodowym. 1.8. Roboty uzupełniające: - wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, demontażowe i odtworzeniowe, - zabezpieczenie robót przez cały czas trwania budowy i właściwe oznakowanie terenu budowy, - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, -wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w 5 egz. wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót, - wywóz i utylizacja materiałów odpadowych na koszt wykonawcy, - konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi, - nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, - trwałe wygrodzenie placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach