Przetargi.pl
Roboty budowlane pn. Tworzymy lokalne centra integracji społecznej w Świerkocinie, Krześniczce, Białczu z podziałem na zadania : Zadanie nr I - Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Krześniczce. Zadanie nr II - Remont świetlicy w Świerkocinie. Zadanie nr III - Remont świetlicy w Białczu

Gmina Witnica ogłasza przetarg

  • Adres: 66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216446 , fax. 095 7515218
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Witnica
    ul. Krajowej Rady Narodowej 6 6
    66-460 Witnica, woj. lubuskie
    tel. 095 7216446, fax. 095 7515218
    REGON: 21096688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn. Tworzymy lokalne centra integracji społecznej w Świerkocinie, Krześniczce, Białczu z podziałem na zadania : Zadanie nr I - Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Krześniczce. Zadanie nr II - Remont świetlicy w Świerkocinie. Zadanie nr III - Remont świetlicy w Białczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane określone jako przedmiot zamówienia pn. Tworzymy lokalne centra integracji społecznej w Świerkocinie, Krześniczce, Białczu z podziałem na części: Zadanie nr I - Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Krześniczce. Zadanie nr II - Remont świetlicy w Świerkocinie. Zadanie nr III - Remont świetlicy w Białczu Zadanie I - Roboty remontowo-budowlane, wykonanie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wykonanie przyłacza energetycznego, wyposażenie świetlicy wraz z zagospdoarowaniem terenu. Zadanie II - Roboty remontowo- budowlane, wyposażenie, Zadanie III - roboty remontowo-budowlane, zagospodarowanie terenu, wykonanie instalacji sanitranych, wyposażenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium na trzy zadania wynosi : 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium na poszczegółne części: 1/ Zadanie I - wadium w wysokości : 3000,00 PLN (słownie : trzy tysiące złotych 00/100) 2/ Zadanie II - wadium w wysokości : 3000,00 PLN (słownie : trzy tysiące złotych 00/100) 3/ Zadanie III - wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100) 2.Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)Pieniądzu; b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)Gwarancjach bankowych; d)Gwarancjach ubezpieczeniowych; e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U z 2007r., Nr 42, poz.275). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalna, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b)Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)Kwotę gwarancji, d)Termin ważności gwarancji, e)Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie lezących po jego stronie. f)Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Nr Konta GBS Barlinek O/Witnica 62 8355 0009 0114 4848 2000 0004 z dopiskiem /Wadium - postępowanie Nr:ZP-27/-2/2012, Tworzymy lokalne centra integracji społecznej w Świerkocinie, Krześniczce, Białczu/ Zadanie nr I - Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Krześniczce. Zadanie nr II - Remont świetlicy w Świerkocinie. Zadanie nr III - Remont świetlicy w Białczu a. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. b.W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. c.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. d.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach