Urząd Gminy w Bogdańcu ogłasza przetarg
- Adres: 66-450 Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7510210 , fax. 095 7510209
- Data zamieszczenia: 2012-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bogdańcu
ul. Mickiewicza 45 45
66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
tel. 095 7510210, fax. 095 7510209
REGON: 21096651000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: infrastrtukrura@poczta.onet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali wiejskiej w miejscowosci Racław w Gminie Bogdaniec. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sali wiejskiej w miejscowosci Racław w Gminie Bogdaniec,w tym: - budowę budynku sali wiejskiej wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, w tym parking, droga dojazdowa, plac zabaw, zieleń urządzona na części działki 49/8 w miejscowości Racław. Wymiary zewnętrzne budynku: długość - 17,40 m, szerokość - 12,25 m, plus taras 3,72 m x 10,36 m. Projektowany obiekt będzie posiadał następujące parametry użytkowe: - powierzchnia zabudowy - 292,25 m2, - powierzchnia użytkowa - 188,84 m2, - kubatura - 730 m3, - budynek parterowy bez podpiwniczenia o wysokości - 7,90 m Na parkingu zaprojektowano 33 miejsca postojowe, w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Budynek świetlicy zaprojektowano z gotowych kontenerów stalowych (7sztuk) posadowionych na ławach betonowych zbrojonych, wyposażonych w instalacje i urządzenia wewnętrzne, w tym: wykonanie elewacji z termoizolacją, tynkami, malowaniem, instalacji wodno kanalizacyjnych, elektrycznych, komina murowanego, konstrukcji dachowej z izolacją i pokryciem blacho-dachówką, stolarki okienno - drzwiowej, Ponadto zakres projektowy zawiera wykonanie: - przyłącza wodociągowego L = 84 mb, - położenie kabla zasilającego o długości 95 mb, - sieci kanalizacji sanitarnej o długości 59 mb i zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3, - nawierzchni utwardzonej dróg z tłucznia kamiennego - 1068 m2, - nawierzchni utwardzonej chodników z kostki brukowej - 123 m2, - parkingi z płyt ażurowych - 415 m2, - plac zabaw z nawierzchni żwirowej - 378m2, wraz z urządzeniami (wymienione na rys. 11 PB). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące PLN). 10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Oddział w Bogdańcu numer rachunku bankowego: 59 8355 0009 0043 5538 2000 0001. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminy składania ofert. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2007, Nr 42, poz. 275, z późn zm.), Zamawiający wymaga złożenia oryginału w osobnej kopercie z napisem Wadium oraz pieczątką firmy (razem z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy Bogdaniec, pok. 16 (wadium w tych formach wnosi się do terminu składania ofert). 10.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 10.8.1. upłynął termin związania ofertą; 10.8.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 10.8.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.9. Zamawiający z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 10.9.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.9.2. który został wykluczony z postępowania; 10.9.3. którego oferta została odrzucona. 10.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki określone w art. 46 ust. 4a) lub art.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogdaniec.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 w Szprotawie przy pl. Kościelnym w Szprotawie.
Dodano: 2016-06-21 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego na terenie nieruchomości WSSE w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-14 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej.
Dodano: 2016-06-13 - Adaptacja pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie na szatnię dla uczniów i zaplecze boiska sportowego
Dodano: 2016-05-30 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej .
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz przebudowa i rozbudowa budynków gospodarczych z przeznaczeniem na budynki garażowe przy ul. gen. Józefa Sowińskiego nr 46-58 w Zielonej Górze na dz. nr 91, 92/9, 67/1, 358/1, 90 obręb 31
Dodano: 2016-04-29 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla potrzeb osady leśnictwa Ustronie.
Dodano: 2016-04-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu obiektu przy ul. Dworcowej 57 w Żaganiu.
Dodano: 2016-04-15