Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110 110
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
REGON: 00016082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze. Budynek administracyjno - warsztatowy został zrealizowany w 1972 roku. Zakres prac: Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka podłóg - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie otworów na przejścia instalacyjne Roboty budowlane: - wymurowanie nowych ścianek - założenie nadproży w nowych otworach - wykonanie nowych instalacji wod - kan, wentylacji mechanicznej, elektrycznej Roboty wykończeniowe: - tynkowanie - nowe podłogi - malowanie - biały montaż - montaż systemu wentylacyjnego Parametry techniczne obiektu: Długość ok. 21,50 m Szerokość ok. 12,50 m Wysokość całkowita ok. 12,00 m Liczba kondygnacji 3 Podpiwniczenie częściowe Wysokość kondygnacji 3,16; 3,18; 3,12 Powierzchnia użytkowa Pu 790 m2 Powierzchnia zabudowy Pz ok. 280 m2 Kubatura V 3368m3 Przebudowa odbywa się w istniejących gabarytach budynku. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 3 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 25.2) SIWZ. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót objętych postępowaniem - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi. Wyrób równoważny zamawiający uzna za taki, który będzie miał nie gorsze cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót będącymi załącznikami do siwz. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 w Szprotawie przy pl. Kościelnym w Szprotawie.
Dodano: 2016-06-21 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego na terenie nieruchomości WSSE w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-14 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej.
Dodano: 2016-06-13 - Adaptacja pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie na szatnię dla uczniów i zaplecze boiska sportowego
Dodano: 2016-05-30 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej .
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz przebudowa i rozbudowa budynków gospodarczych z przeznaczeniem na budynki garażowe przy ul. gen. Józefa Sowińskiego nr 46-58 w Zielonej Górze na dz. nr 91, 92/9, 67/1, 358/1, 90 obręb 31
Dodano: 2016-04-29 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla potrzeb osady leśnictwa Ustronie.
Dodano: 2016-04-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu obiektu przy ul. Dworcowej 57 w Żaganiu.
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie trzech kotłowni gazowych na potrzeby Gminy Zabór. Znak: GKN.7021.2.7.2016
Dodano: 2016-04-07