Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze. Budynek administracyjno - warsztatowy został zrealizowany w 1972 roku. Zakres prac: Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka podłóg - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie otworów na przejścia instalacyjne Roboty budowlane: - wymurowanie nowych ścianek - założenie nadproży w nowych otworach - wykonanie nowych instalacji wod - kan, wentylacji mechanicznej, elektrycznej Roboty wykończeniowe: - tynkowanie - nowe podłogi - malowanie - biały montaż - montaż systemu wentylacyjnego Parametry techniczne obiektu: Długość ok. 21,50 m Szerokość ok. 12,50 m Wysokość całkowita ok. 12,00 m Liczba kondygnacji 3 Podpiwniczenie częściowe Wysokość kondygnacji 3,16; 3,18; 3,12 Powierzchnia użytkowa Pu 790 m2 Powierzchnia zabudowy Pz ok. 280 m2 Kubatura V 3368m3 Przebudowa odbywa się w istniejących gabarytach budynku. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 3 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 25.2) SIWZ. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót objętych postępowaniem - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi. Wyrób równoważny zamawiający uzna za taki, który będzie miał nie gorsze cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót będącymi załącznikami do siwz. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach