Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące remont amfiteatru położonego na terenie ośrodka sportowo - wypoczynkowego przy ulicy Brunona Jasieńskiego w Sosnowcu

Miejski Dom Kultury "Kazimierz" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-215 Sosnowiec, ul. Główna 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2694119
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury "Kazimierz"
    ul. Główna 19 19
    41-215 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2694119
    REGON: 24048621200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk-kazimierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące remont amfiteatru położonego na terenie ośrodka sportowo - wypoczynkowego przy ulicy Brunona Jasieńskiego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1.Schody wejściowe na widownię (lewe i prawe) składające się z 10 stopni (l=5m, szer.=0,4m) oraz 2 podestów (l=5m, szer.=0,8m). Razem 20 stopni oraz 4 podesty. Łączna powierzchnia schodów (prawe i lewe) ~ 58m2. Schody należy oczyścić. Pęknięcia pogłębić, oczyścić i zaspoinować masami do naprawy betonu (ok. 15mb łącznie na schody prawe i lewe). Uszkodzony stopień należy skuć na całej szerokości (5m x 0,4m x 0,05m). Oczyścić, zaszalować, nanieść warstwę sczepną oraz uzupełnić betonem (0,1m3 betonu). 2. Schody na scenę z poziomu widowni (lewe i prawe). Składające się z 5 stopni (wymiar 35x15cm) o szerokości 6m. Łączna powierzchnia schodów (prawe i lewe) ~22m2. Lewa strona - 1m od prawej strony schodów do odtworzenia. Należy skuć ok. 1m od strony prawej schodów. Oczyścić, zaszalować i uzupełnić schody do długości pierwotnej (6m). Objętość gruzu oraz betonu ok. 1m3. Prawa strona - należy skuć czoła stopni na grubość 5cm. Powierzchnia ok. 4,5m2. Powierzchnię oczyścić, położyć warstwę sczepną, zaszalować i uzupełnić betonem. Objętość gruzu i betonu wynosi ok. 0,3m3. 3. Powierzchnia ciągu komunikacyjnego górnego (poprzecznego) wraz ze spocznikami przy schodach. Ciąg komunikacyjny górny (poprzeczny) o powierzchni ~235m2. Spoczniki (lewy i prawy) o łącznej powierzchni ~88m2. Całą powierzchnie (tj. ok. 323m2) należy skuć na głębokość ok. 7cm. Gruz w ilości ok. 23m3 wywieść. Dokonać wyrównania poziomu obrzeży - ok.63m (w tym ok. 9m nowych obrzeży do ułożenia na szerokości 3 ciągów dla pieszych). Ułożyć kostkę o grubości 4cm (np. typu Nostalit, szara) na podsypce piaskowej (o grubości 3 cm). Powierzchnie kostki zagęścić. Szczeliny wypełnić piaskiem. 4.Powierzchnia ciągów dla pieszych (lewy, prawy, środkowy). -Lewy: 19,5x3m=58,5m2 -Środkowy: 19x3m=57m2 (w tym 3 dolne rzędy wylane asfaltem) -Prawy: 19,5x3m=58,5m2 Należy skuć całą powierzchnię na głębokość ok. 7cm. Gruz (ok.13m3) wywieść na składowisko. Nowe ciągi wykonać z kostki brukowej o grubości 4cm (np. typu Nostalit, szara), ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej (o grubości 3cm). Powierzchnie kostki zagęścić. Szczeliny wypełnić piaskiem. Wzdłuż ciągów ułożyć obrzeża betonowe w ilości 4rzędy x 20m = 80m 5. Powierzchnia ciągu dolnego (między sceną a pierwszym rzędem ławek). Powierzchnia: 9x42,5m ~364m2. Nawierzchnia wykonana z asfaltu. Należy skuć całą powierzchnię na głębokość 12cm (obniżyć poziom terenu w stosunku do słupków o ok. 5cm). Gruz (ok.44m3) wywieść na składowisko. Nowe ciągi wykonać z kostki brukowej(np. typu Nostalit, szara) o grubości 4cm, ułożonej na podsypce piaskowej o grubości 3cm. Powierzchnie kostki zagęścić. Szczeliny wypełnić piaskiem. 6. Powierzchnia przeznaczona do zabudowania ławkami (widownia). Powierzchnia: ok. 820m2. Wykonana w 90% z płytek chodnikowych, w pozostałych 10% z płyt betonowych oraz obrzeży betonowych w ilości ok.900mb ( w tym do wymiany 35m). Należy skuć całą powierzchnię na głębokość ok. 7cm. Obrzeża betonowe pozostawić. W razie konieczności wyrównać, a uszkodzone wymienić na nowe (ok. 35m). Gruz (ok.57,5m3) wywieść na składowisko. Nawierzchnie wykonać z kostki brukowej (np. typu Nostalit, szara) grubości 4cm, ułożonej na podsypce piaskowej o grubości 3cm. Powierzchnie kostki zagęścić. Szczeliny wypełnić piaskiem. 7.Nawierzchnia sceny. Nawierzchnia z marmuru łamanego, różnokolorowego. Powierzchnia około 406m2, grubość płytek 3cm. Powierzchnię przeznaczoną do uzupełnienia oczyścić. Nałożyć warstwę sczepną. Wypełnić miejsca po brakujących płytkach cementem (ok. 3m2, grubość 3cm). 8. Siedzenia - ławeczki. Siedzenia zdewastowane, całkowity brak listew ławkowych. Słupki ławek wykonane z żelbetonu. Ilość słupków 557 sztuk, z tego uszkodzonych w różnym stopniu jest 70 sztuk (do wymiany). Stan pozostałych słupków bardzo różny - ok. 60 sztuk wymaga naprawy powierzchni. Należy wykopać pozostające w ziemi fragmenty uszkodzonych słupków (70szt) i wywieść na składowisko (ok. 1m3 gruzu). Wykonać nowe słupki (ew. zakupić) i osadzić w miejsce usuniętych. Siedzenia wykonać z listew PCV (tzw. ławkowych) o wymiarach 5,5cm x 3cm. 4 rzędy listew ułożyć na konstrukcji stalowej. Przewidywana ilość listew potrzebnych do wykonania siedzisk wynosi ok. 872mb x 4rzędy = 3488mb. Konstrukcja stalowa: Uzupełnić brakujące śrubki wystające ze słupków prefabrykowanych w ilości ok. 30 sztuk (fi10). Wykonana z ceownika C65 w gatunku S355J2M. Wymagana ilość stali ok. 7,5tony (ok.1050mb ceownika). Konstrukcję zabezpieczyć antykorozyjnie farbą ftalową poprzez 2-krotne pomalowanie. 9. Mury boczne (lewy i prawy). Wykonane z betonu, malowane od strony wewnętrznej na niebiesko. Od strony zewnętrznej obłożone piaskowcem. Wymiary: długość każdego muru ~28mb, grubość 0,6m, wysokość 0,7m. Należy pomalować powierzchnię od strony wewnętrznej oraz górną. Łączna powierzchnia do malowania (dwóch murków) wynosi ok. 73m2. Przed malowanie muru oczyścić szczotkami drucianymi. 10. Mury obłożone piaskowcem przy spocznikach (od strony wewnętrznej, zewnętrznej i góry). Kilka płytek z piaskowca do naprawy. Brakujące płytki z piaskowce należy uzupełnić (ok.3m2). Powierzchnię oczyścić (ok.122m2). 11. Murek od strony stawu pod balustradą. Wykonany z betonu. Wymiary: długość 45m, szer. 0,4m, wys. 0,2m. Powierzchnia do naprawy ok. 36m2. Skuć łuszczący się beton na całej powierzchni(grubość istniejącego tynku ok. 1cm, miejscami brak). Gruz w ilości ok. 0,3m3 wywieść na składowisko. Oczyścić powierzchnię i nałożyć warstwę sczepną. Następnie zabetonować lub wytynkować tynkiem cementowym powierzchnie boczne i górną (grubość nowego tynku ok. 1cm). Powierzchnia do naprawy ok. 36m2. 12.Ściana od strony stawu obłożona piaskowcem. Powierzchnia łączna 66m2 (2x33m2 - cz. prawa i lewa). Należy pomalować powierzchnię farbą emulsyjną szarą (2-krotnie). Przed malowaniem oczyścić. Powierzchnia 66m2. 13. Balustrada. 14 przęseł o wymiarach 275cm x 90cm. Wykonane z rur fi50x4mm (poręcz i słupki). Ramki wykonane z kątownika 40mm o wymiarach 79x41cm, wypełnione siatką ciętą z blachy. Brak wypełnienia (siatki) w 5 ramkach. Należy dorobić 5 siatek o wymiarach 79x41cm (jako wypełnienie ramek). Usunąć resztki starej siatki i dopasować nową. Całość oczyścić i pomalować żółtym lakierem. Powierzchnia do malowania i czyszczenia ok. 47 m2 (1-krotnie). 14. Wiaty (lewa i prawa). Składające się łącznie z 8 słupów nośnych, żelbetowych oraz pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych, azbestowo-cementowych. Powierzchnia daszków ~92m2. Całość do wymiany. Dodatkowo w części prawej uszkodzone są 2 legary nośne wykonane z ceownika C80 (o łącznej długości 12m). Płyty azbestowo - cementowe należy zdemontować i zutylizować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (ok.80m2). Następnie wykonać nowe pokrycie z blachy trapezowej TR50 gr.1mm (ok.92m2). Uszkodzone legary należy wymienić na C80 (ok. 12mb). Ubytki tynków na słupach uzupełnić( ok.3m2). Oczyścić i pomalować wszystkie legary (96mb, 31m2). 15. Murek frontowy na scenie. Murek betonowy, o przekroju ceowym, pomalowany na niebiesko. Ubytki do uzupełnienia. Całość do ponownego pomalowania. Powierzchnia murku (przewidziana do malowania): 20m2. Powierzchnie oczyścić szczotką drucianą. Pęknięcia i ubytki pogłębić, oczyścić i zaspoinować. Całość pomalować (ok. 2-krotnie farbą emulsyjną). 16.Ścianka obłożona piaskowcem - przy scenie (pod murkiem frontowym). Wymaga oczyszczenia. Wymiary: 21x0,7m ~15m2. 17. Ściany osłonowe (przy muszli koncertowej). Wymagają obustronnego pomalowania. Naprawy wymaga fragment tynku (ok.1m2) stanowiącego ścianę lokalu gastronomicznego. Powierzchnię oczyścić i pomalować. Powierzchnia do malowania od strony sceny wynosi ok. 130m2 (łącznie dla prawej i lewej strony) oraz ok. 80m2 od strony lokalu gastronomicznego. Naprawić ubytki w tynku poprzez uzupełnienie styropianu, siatki i otynkowanie (ok.1m2). 18.Czasza muszli koncertowej. Wykonana z żelbetonu o grubości ściany 32cm. Od strony wewnętrznej pomalowana, od strony zewnętrznej pokryta papą. Czasza zabezpieczona obróbkami blacharskim (aktualnie zniszczone). Fragment zewnętrznej części (dolny) stanowi tylna ścianę budynku (lokalu gastronomicznego). Powierzchnia czaszy wynosi ok. 250m2. Od strony wewnętrznej powierzchnie należy oczyścić i 1-krotnie pomalować farbą emulsyjną. Powierzchnia ok. 250m2. Z części wypukłej (zewnętrznej) należy zerwać starą papę na lepiku. Powierzchnię oczyścić i pokryć nową papą termozgrzewalną na lepiku. Powierzchnia do pokrycia ok. 250m2 (łącznie z fragmentem dachu budynku gastronomicznego przyległego do czaszy). Krawędzie czaszy zabezpieczyć obróbkami blacharskimi w ilości ok. 40mb (tj. ok. 17m2). 19. Instalacja elektryczna Doprowadzenie energii elektrycznej do sceny (z budynku za widownią). Instalację poprowadzić pod powierzchnią środkowego ciągu dla pieszych. Długość instalacji ok. 40m . Kabel YKY 5x35mm2. Zamontować skrzynkę rozdzielczą wyposażoną w gniazda wtykowe: - 1 gniazdo 63A - 1 gniazdo 32A - 2 gniazda wtykowe na 220V
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.518,43 zł ( słownie: pięć tysięcy pięćset osiemnaście złotych czterdzieści trzy grosze).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej podane warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2.spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące: remont ośrodka sportowo-wypoczynkowego przy ulicy Brunona Jasieńskiego w Sosnowcu t.j.; 2.1. wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonywania remontów odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę 100.000,00 zł każda - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2. dysponują lub będą dysponowali: - co najmniej 8 robotnikami budowlanymi, -jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń -jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w bez ograniczeń, 2.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonane na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń: - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące: remont ośrodka sportowo-wypoczynkowego przy ulicy Brunona Jasieńskiego w Sosnowcu; - o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;oraz potwierdzających spełnianie tych warunków dokumentów - według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga aby wykonawcy potwierdzili spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez złożenie oświadczeń i następujących dokumentów: a.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. f.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. e , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g.dokumentów, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j. - do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót - w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami ) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art.12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami ) lub odpowiadające wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ( zgodnie z zapisem art.104 ustawy ) oraz aktualne zaświadczenia właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie e są członkami właściwych Izb Inżynierów Budownictwa oraz że posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa musi być aktualny w dniu złożenia oferty. h.Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 2.1.zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a, b, c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty o których mowa w pkt 2.1. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o którym mowa w pkt 2.1. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wówczas z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-kazimierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach