Przetargi.pl
remont posadzek, roboty malarskie w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont posadzek, roboty malarskie w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I REMONT POSADZEK: - Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego - Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - Oczyszczenie przez mechaniczne szlifowanie podłoża cementowego z wyrównaniem powierzchni pod masę szpachlową - Gruntowanie podłoży preparatem Schonox KH lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania - Wykonanie warstwy wyrównawczej, niwelującej i wygładzającej gr 5 mm z masy szpachlowej zbrojonej włóknami Schonox AP-FASER lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania - Przyklejenie wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej gr. minimum 2,00 mm (wykładzina elastyczna heterogeniczna typu TARKETT Optic Compact Sand lub inna o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i zbliżonym wyglądzie). - Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych - Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie. Część II ROBOTY MALARSKIE: - Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego - Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Malowanie olejne: - Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - Stolarka wew. drzwiowa stalowa ppoż - dwukrotne malowanie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem - Lamperie korytarze, klatki schodowe - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - Opalanie i malawoanie parapetów - opalanie farby olejnej z podokienników ioraz malowanie emalią chlorokauczukową powierzchni parapetów Malowanie emulsyjne: - Pomieszczenia biurowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, - Korytarze - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. - Klatki schodowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, Roboty ogólnobudowlane: - Skasowanie wykwitów w pokój 22 oraz malowanie po skasowaniu wykwitów, - wykonanie zaślepienia nieczynnych drzwi między pomieszczeniami biurowymi płytami gips-kart, - Renowacja konstrukcji stalowej (wzmocnienia stropu) w pom. 102, - Demontaż starego pochwytu z tworzywa sztucznego i montaż nowego pochwytu drewnianego z malowaniem lakierem bezbarwnym, - Malowanie barierki klatki schodowej oraz krat przy wyjściach ewakuacyjnych Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W Prace malarskie, kolejność prac: - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie) - pierwsze malowanie - drugie malowanie Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający spowoduje przerwanie prac i wypowiedzenie umowy. Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ Wskazana wizja lokalna w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia / nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - musi być złożone przez jednego z Wykonawców. -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych; 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2.c. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac). 1.2.d. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac) - musi być złożone przez jednego z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 1.4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; 1.5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.7. Kosztorys ofertowy- szczegółowy ( Wykonawca musi podać dokładne nazwy materiałów z których będzie wykonywał pracę oraz producenta tych materiałów). 1.8. Wykaz wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. po 3 referencje dla każdej części postępowania; każda od innego Inwestora. UWAGA! Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach