Przetargi.pl
REMONT KORYTARZY PRZED WEJŚCIEM GŁÓWNYM I W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH PRZY UL. PYSKOWICKIEJ 47-51

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka 47-51 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT KORYTARZY PRZED WEJŚCIEM GŁÓWNYM I W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH PRZY UL. PYSKOWICKIEJ 47-51
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie roboty budowlanej Remont korytarzy przed wejściem głównym i w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51. Zakres robót, obejmuje w szczególności zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, skucie posadzek z płytek kamionkowych, rozbiórkę podłoża betonowego pod wykładziną i płytkami, gruntowanie powierzchni poziomych, wykonanie warstwy wyrównawczej - samopoziomującej, wykonanie podłoża pod płytki, ułożenie płytek, ułożenie cokolików, fugowanie płytek, czyszczenie i przygotowanie do odbioru, wywóz odpadów i ich utylizację. 2. Dokładny opis przedmiotu umowy zawarto w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy Wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, ppoż. i ochrony przed kradzieżą oraz ustawą prawo budowlane. Oznaczenia terenu robót i jego należytego zabezpieczenia. Utrzymanie terenu robót w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego w toku realizacji robót z winy Wykonawcy, naprawienie go i doprowadzenie do stanu poprzedniego lub zwrotu wartości tegoż mienia. Zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt. Prowadzenia prac tak, by nie kolidowały z działalnością Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania na teren budowy materiałów w ilościach pozwalających na zachowanie ciągłości prowadzenia robót, bez nadmiernego składowania pogarszającego lub uniemożliwiającego bezpieczne wykonywanie robót. Uwaga transport materiałów usuwanie materiałów rozbiórkowych nie może odbywać się głównymi ciągami komunikacyjnymi Szpitala. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych, zgodnych z dokumentacją techniczną. Zastosowane materiały mają być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach, muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 5. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w 24.09.2014r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pyskowickiej 47-51 (Dział Techniczny) celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza zebranie w innym terminie, jednakże nie późniejszym niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 6. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy w czynnym obiekcie Szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2000,00 zł należy wnieść jak niżej 2. Forma wadium. 2.1. Wadium należy wnieść w następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy a) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego - Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela, f) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie z gwarancji powstaje oraz wygasa, g) określenie, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, h) wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09/11/2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) zobowiązanie banku/innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, wskazanie podmiotu, za który bank/inna instytucja dokonuje poręczenia, dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, określenie okresu ważności poręczenia, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski 18 1050 1230 1000 0023 5096 9750 Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot. numeru sprawy WSP-DZP-68/2014 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w następujący sposób TRWALE spiąć z ofertą kserokopię wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, oryginał wadium należy dołączyć do oferty jako oddzielny dokument celem umożliwienia jego zwrotu wykonawcy po zakończonym postępowaniu . 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6.2 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach