Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg
- Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
ul. Zamkowa 23 23
72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
REGON: 00052974600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - I ETAP: ZABEZPIECZENIE OBIEKTU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: 1) Opracowanie projektu wykonawczego w zakresie konstrukcji 2) Odbudowa wraz z rozbudową podpiwniczenia budynku, 3) Montaż stropu nad pomieszczeniami piwnic i parteru budynku, 4) Montaż konstrukcji wzmocnienia ścian parteru i poddasza, 5) Przemurowanie, uzupełnienie i budowa nowych fragmentów ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 6) Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych i wyburzeniowych wykonanie odlewów detali architektonicznych - gzymsów, opasek , itp., 7) Wymiana konstrukcji więźby dachowej wraz z montażem nowego pokrycia z dachówki ceramicznej, 8) Montaż rynien i rur spustowych 9) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i odgrzybieniowej. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w obiekcie zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, ze wskazaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przyjętym harmonogramem robót i zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych (załącznik Nr 4 do SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy budowlanej (załącznik Nr 6 do SIWZ) , d) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, e) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione: w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 1, 5, 6, ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w obiekcie zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, ze wskazaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przyjętym harmonogramem robót i zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 do SIWZ). d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych (załącznik Nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy budowlanej (załącznik Nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, h) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25