Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg

Urząd Gminy Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3524848 , fax. 094 3524848
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3524848, fax. 094 3524848
    REGON: 53758590933569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg. Długość dróg gminnych wynosi 294 km. Planowany zakres robót obejmuje: -profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, z zagęszczeniem walcem -remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków żużlem paleniskowym z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki, z zagęszczeniem walcem -remont nawierzchni dróg gruntowych z tłucznia z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki, z zagęszczeniem walcem, z uzupełnianiem ubytków kamieniem łamanym -ścinka poboczy ścinarką mechaniczną o szerokości do 1,5 m -naprawa nawierzchni dróg pomiędzy i przy płytach pełnych i płyt Jomb ułożonych śladowo z ubytkami o głębokości średnio 6 cm, z zagęszczeniem nawierzchni mechanicznie, z uzupełnianiem ubytków kamieniem łamanym -naprawa nawierzchni typu Polbruk z kostki gr 6 cm -naprawa nawierzchni typu Polbruk z kostki gr 8 cm -naprawa nawierzchni z płyt pełnych betonowych 300x125x15 -naprawa nawierzchni z płyt Jomb 100x70 -naprawa obrzeży chodnikowych (6x20x100), -remont cząstkowy nawierzchni -wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z gruzu -ustawienie obrzeży chodnikowych (6x20x100) -ustawienie krawężników betonowych (15x30x100) na ławie betonowej -regulacja włazów drogowych -regulacja studzienek kanalizacyjnych z materiałami i ich transportem -prostowanie znaków i słupków -montaż tarcz znaków drogowych -konserwacja i udrożnienie rowów -kopanie rowów odwadniających trapezowych z profilowaniem skarp -czyszczenie i udrożnienie rurociągów i przepustów rurowych -czyszczenie i udrożnienie studni rewizyjnej -czyszczenie i udrożnienie wpustu ulicznego -wymiana uszkodzonych odcinków kanalizacji deszczowej z rur betonowych -naprawa drenażu odwadniającego z rur PVC -naprawa studni drenażowej -naprawa przepustu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne : O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Warunki szczegółowe : - Wykonawca musi wykazać wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 4 roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia ( 2 dotyczące robót drogowych i 2 robót odwodnieniowych) - Wykonawca musi wykazać zatrudnienie minimum 5 pracowników w okresie 12 ostatnich miesięcy - Wykonawca musi wykazać posiadanie w dyspozycji sprzętu ( lub umowę wynajmu sprzętu) :ciągnik o ładowności do 4 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 5 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 10 ton, równiarka drogowa, walec drogowy (do pracy na drogach żużlowych i gruntowych), zagęszczarka (ubijak spalinowy), koparko-spycharka typ Białoruś Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych w p.7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz akceptujace warunki przyszłej umowy (zał. nr 1 do oferty) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej załączyć dodatkowo umowę spółki - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia ( w tym 2 dotyczące remontów dróg i 2 dotyczące robót odwodnienia dróg), z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie (w wykazie należy umieścić tylko te roboty, które odpowiadają powyższemu warunkowi - zał nr 2 do oferty - informacja na temat pracowników - wykazanie zatrudnia minimum 5 pracowników w okresie 12 ostatnich miesięcy - zał. nr 3 do oferty. - wykaz posiadanego w dyspozycji sprzętu ( lub umowę wynajmu sprzętu) : ciągnik o ładowności do 4 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 5 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 10 ton, równiarka drogowa, walec drogowy (do pracy na drogach żużlowych i gruntowych), zagęszczarka (ubijak spalinowy), koparko-spycharka typ Białoruś

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach