Przetargi.pl
Rewitalizacja miejscowości gminnej Tuczna. Budowa ciągu parkingowo - pieszego.

Urząd Gminy Tuczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-523 Tuczna, Tuczna 191A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3771032 , fax. 083 3771003
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tuczna
    Tuczna 191A 191A
    21-523 Tuczna, woj. lubelskie
    tel. 083 3771032, fax. 083 3771003
    REGON: 00055085800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczna.net.bip.pl lub www.gminatuczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja miejscowości gminnej Tuczna. Budowa ciągu parkingowo - pieszego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja centrum miejscowości gminnej Tuczna polegająca na budowie ciągu parkingowo-pieszego z budową małej architektury, parkingu i placu targowego. Planuje się przebudowę istniejącego parkingu, placu targowego, mostka dla ruchu pieszego, wiaty przystankowej, osłony śmietnika, oświetlenie, przebudowę ogrodzenia oraz miejsc postojowych przy budynku Urzędu Gminy jak też montaż małej architektury: ławek, stołów, koszy i stojaka na rowery. Utwardzenie dojść, dojazdów, parkingów oraz placu targowego należy wykonać kostką brukową grubości 8cm oraz kratką rzymską grubości 8cm układanych na podbudowie. Pozostała część placu to trawniki, zieleń niska i wysoka. Szczegółowy opis zadania znajduje się w projekcje budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Zamówienie obejmuje : 1. Roboty rozbiórkowe ; 2. Budowę przystanku autobusowego; 3. Wykonanie osłony śmietnika; 4. Wykonanie dojść i dojazdów z kratki rzymskiej; 5. Wykonanie dojść i dojazdów z kostki brukowej 6. Budowę parkingów z kostki brukowej; 7. Budowę chodnika z kostki brukowej; 8. Budowę pomostu; 9. Zakup i montaż małej architektury na odcinku rekreacyjnym; 10. Zagospodarowanie zieleni ozdobnej; 11. Wykonanie ogrodzenia. Zakres rzeczowy zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową (Dp) - ze względu na dużą objętość do wglądu w siedzibie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (ST) - ze względu na dużą objętość do wglądu w siedzibie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, 3. Przedmiarem Robót (Pr)-zał.Nr 5, Punkt 3 stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót (załącznik nr 5 do SIWZ) jak też dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót będącymi dokumentami pomocniczymi w postępowaniu i dostępnymi w siedzibie Zamawiającego; 3. Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr.2 do SIWZ); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6. Wykaz, wskazanie osób (w tym kadry kierowniczej),z uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z odpisami uprawnień do kierowania robotami i dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia (załącznik nr 3 do SIWZ); 7. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz wykonanych robót należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakre4sie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuczna.net.bit.pl lub www.gminatuczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach