Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Wilkołaz w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy, 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 081 8212695
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz
    9 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 081 8212695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.eurzad.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Wilkołaz w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Wilkołaz w roku szkolnym 2009/2010 na czterech trasach łącznie ze sprawowaniem opieki nad dziećmi podczas dowożenia przez osobę na zasadach określonych w załączniku A do umowy. 2.2 Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez Wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych osób. 2.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Nazwa zadania Opis zadania Ilość uczniów dojeżdżających na trasie Dzienna dł. trasy km Początek/ koniec trasy Czas rozp. i zakończenia zajęć Trasa Nr 1 Pułankowice- Ostrów Kol. -Rudnik Szlach .-Wólka Rudnicka -Zdrapy-Wilkołaz Pierwszy Zespół Szkół 12 uczniów z Pułankowic do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym,4 uczniów z Ostrowa Kolonii do Szkoły w Rudniku Szlacheckim, 2 uczniów z Ostrowa Koloni do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym,13 uczniów z Rudnika Szlacheckiego do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym, 5 uczniów z Wólki Rudnickiej do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym, 9 uczniów ze Zdrap do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym 24 Pułankowice- Wilkołaz Pierwszy 815-1510 Trasa Nr 2 Wilkołaz Pierwszy Zespół Szkol.-Wilkołaz Górny -Obroki-Wilkołaz Pierwszy Zespół Szkół 4 uczniów z Wilkołaza Górnego do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym , 9 uczniów z Obrok do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym 27,600 Wilkołaz Pierwszy- Wilkołaz Pierwszy 815-1510 Trasa Nr 3 Ostrów Kol.- Ostrów(szkoła)- Zalesie -Ewunin - Wilkołaz Dolny- Wilkołaz Drugi- Wilkołaz Pierwszy Zespół Szkół 18 uczniów z Ostrowa Koloni do Szkoły w Ostrowie, 1 uczeń z Ostrowa Koloni do Zalesia, 9 uczniów z Ostrowa do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym , 29 uczniów z Zalesia do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym, 13 uczniów z Ewunina do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym , 8 uczniów z Wilkołaza Dolnego do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym , 7 uczniów z Wilkołaza Drugiego do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym do Zespołu Szkół w Wilkołazie Pierwszym 35,600 Ostrów Kol.- Wilkołaz Pierwszy 815-1510 Trasa Nr 4 Ostrów(szkoła).-Zadworze - Ostrów (szkoła) 8 uczniów z Zadworza do Ostrowa 7 Ostrów- Ostrów 800-1430 2.4 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) uzyskali licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 4)Dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj.: każdy wykonawca musi dysponować ilością pojazdów (autobus / samochód osobowy do przewozu osób) odpowiadającą ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę) + 1 pojazd awaryjny (wymagany niezależnie od ilości tras, o które się ubiega Wykonawca). Pojazdy muszą posiadać ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC. 5)Dysponuje ilością osób (kierowcy i opiekunów ) odpowiednią do ilości tras na które składa ofertę lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Kierowcy muszą posiadać wymagane uprawnienia: ważne prawo jazdy kategorii B, C, D lub E (w zależności od rodzaju pojazdu wykonującego zamówienie), ważne świadectwo kwalifikacji. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę 2)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z 6.09.2001 r. o transporcie drogowym. 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (pojazdów), jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów. 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7)Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.: ważne prawo jazdy kategorii B lub D (w zależności od rodzaju pojazdu wykonującego zamówienie),ważne świadectwo kwalifikacji. 2.Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy - załącznik SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 5.2 Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.. 5.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9.3 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za udziału w postępowaniu . 9.4 Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji. 9.5 Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 9.6 Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. 9.7 Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane. 9.8 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 9.9 Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.10 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 1 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 5 Oświadczenie oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia - należy dołączyć potwierdzone kserokopie świadectw kwalifikacyjnych kierowców wraz z prawami jazdy . 8 Wykaz niezbędnych pojazdów Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z podaniem nr. rejestracyjnego, marki, typu pojazdu, rok produkcji ,miejsc siedzących wraz z dołączeniem potwierdzonej kserokopii dowodów rejestracyjnych . Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 9.11 Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: Oferta na: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Wilkołaz w roku szkolnym 2009/2010 NIE OTWIERAĆ przed 2009-08-14 godz. 1015 Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 9.12 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10.12 oraz dodatkowo oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE. 9.13 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkołaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach