Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie w ramach środków Funduszu Pracy - część I - III postępowania oraz Usługi szkoleniowe dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu w ramach środków PFRON - część IV postępowania

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie w ramach środków Funduszu Pracy - część I - III postępowania oraz Usługi szkoleniowe dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu w ramach środków PFRON - część IV postępowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie w ramach środków Funduszu Pracy - część I - III postępowania. Część I: Zawansowana obsługa komputerowych programów biurowych. Liczba godzin: 138 godzin zegarowych; Liczba osób: 20 (2 grupy po 10 osób); Terminy szkoleń: 09.11.2009r. - 09.12.2009r. - 20 osób (2 grupy kursowe po 10 osób każda); Termin sprawdzianu: 03.11.2009r.; Część II: Obsługa komputera przygotowująca do egzaminów na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Liczba godzin: 150 godzin zegarowych; Liczba osób: 10 (1 grupa - 10 osób); Terminy szkoleń: 09.11.2009 r. - 11.12.2009 r. - 10 osób; Termin sprawdzianu: 04.11.2009 r.; Część III: Grafika komputerowa. Liczba godzin: 114 godzin zegarowych; Liczba osób: 20 (2 grupy po 10 osób); Terminy szkoleń: 16.11.2009 r. - 10.12.2009r. - 20 osób (2 grupy kursowe po 10 osób każda); Termin sprawdzianu: 09.11.2009 r.; Usługi szkoleniowe dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu w ramach środków PFRON - część IV postępowania. Część IV: Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych. Liczba godzin: 120 godzin zegarowych; Liczba osób: 8 (1 grupa - 8 osób); Termin szkolenia: 26.10.2009 r. - 20.11.2009 r. - 8 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm., instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej/, 6. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ilości sprzętu i urządzeń umożliwiającej prowadzenie zajęć przy realizacji szkolenia, przy spełnionym wymaganiu, iż każdy z uczestników powinien mieć indywidualny dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 7. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia doświadczonej i wykwalifikowanej kadry, posiadającej doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - dotyczy części I, III, IV 7.1. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia doświadczonej i wykwalifikowanej kadry, posiadającej doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w tym certyfikowanym (i) egzaminatorem (ami) ECDL - dotyczy części II 8. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę szkoleniową odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: - Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1, 4, 5 powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 2, 3, 6, 7, 7.1, 8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia).Nie spełnienie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zmn./ Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, wraz z informacją o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2009 r. wystawioną przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymaga się, aby wykaz kadry przewidzianej do przeprowadzenia szkolenia podany był z podziałem na kadrę podstawową oraz kadrę rezerwową tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie w wyjątkowych, nieprzewidzianych sytuacjach losowych. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, przedkłada On również : - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku wskazania w wykazie narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, przedkłada On również : - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że co najmniej 1 (jedna) z tych usług została wykonana należycie. Dokumenty dołączone do wykazu mają dotyczyć usług wymienionych w wykazie. II Dokumenty wskazane w punkcie I Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: - o którym mowa w pkt I 2.1. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - o którym mowa w pkt I 2.1. b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. IV Wyżej wymienione dokumenty, sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: merytoryczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach