Przetargi.pl
Budowa i modernizacja systemu wodociągowego na terenie Gminy Jabłoń

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, ul. Zamojskiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    ul. Zamojskiego 27 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja systemu wodociągowego na terenie Gminy Jabłoń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody a) zbiornik stabilizowany wody czystej Vu=150 m3, - Dw= 8,80 m, H= 4,20 m, - poziom dna zbiornika 0,00 m =156,70 m npm, - poziom spodu dna betonowego pod dnem -0,55 m=156,15 m npm, - poziom spodu podsypki żwirowo-piaskowej 156,00 m npm, - poziom obsypania (jak zbiornika istniejącego) 160,37 m npm, - poziom terenu otaczającego 157,00 m npm, - pochylenie skarpy (jak zbiornika istniejącego) 68% tj. 1:1,46, - płyta fundamentowa, ściana i płyta stropowa - żelbetowe monolityczne z betonu, C20/25 (B-25) z dodatkiem preparatu Hydrozol K lub równoważnego, w ilości 1,5% wagi cementu. Zbrojenie stalą A-III, - przejścia szczelne rur usytuowane w ścianach studzienek w dnie, wykonane z rur stalowych ocynkowanych owiniętych taśmą WATERSTOP Rx101 lub równoważną, przed betonowaniem. Podobnie należy wykonać przejścia rur przez płytę stropową dla celów wentylacyjnych. - zbiornik betonować w szalunkach typu DOKA lub równoważne. Od strony wewnętrznej nie przewiduje się żadnej powłoki (lico gładkie). Połączenie ściany cylindrycznej z dnem należy uszczelnić taśmą CONTAFLEXAKTIV ACF 150 lub równoważną. - właz do zbiornika kwadratowy, ze stali nierdzewnej o wym. 800x800 mm ocieplony i zamykany, osadzony na ocieplonym kominku włazowym, - izolacja dna składa się z dwóch warstw papy asfaltowej 500 ułożonej na lepiku asfaltowym na gorąco, - płyta stropowa izolowana dwiema warstwami folii izolacyjnej PE gr. 0,4 mm oraz powłoką z 3 warstw DYSPERBITU (lub równoważne) na warstwie dociskowej - drabina wewnętrzna ze stali nierdzewnej, b) instalacje technologiczne, prace adaptacyjno budowlane oraz doposażenie stacji uzdatniania wody - montaż hydrostatycznego przetwornika ciśnienia zamontowanego w studniach - pomiar ciągły zwierciadła wody w studni: - przetwornik zawieszony na kablu - membrana ceramiczna - cela pomiarowa - ceramiczna pojemnościowa - zakres pomiarowy 0..0,1 bar do 0..25 bar - temperatura produktu -40..+60?C - dokładność 0,25% lub 0,1 % - elektronika wewnątrz przetwornika - zasilanie 12..36 VDC, w pętli prądowej - sygnał pomiarowy analogowy 4..20 mA + HART (opcja) - kalibracja fabryczna lub przez użytkownika - obudowa ze stali - wymiana istniejących wodomierzy na wodomierze studzienne POWOGAZ typ MK-100-NK (lub równoważne) z wyjściem impulsowym do pomiaru natężenia przepływu - 2 kpl. - sprężarka bezolejowa ATLAS COPCO typ LFX0,7T PNEUMATIG lub równoważna, - dmuchawa ROOTSA SPOMASZ typ DR-91T z silnikiem o mocy 2,2 KW lub równoważna, - agregat prądotwórczy o mocy 40 KW/36 KW, silnik IVECO NEF 45AM1 DIESEL (lub równoważny), - zespół pomp sieciowych WILO typ MVI 3207 lub równoważne - 1 kpl. - przepływomierz POWOGAZ elektromagnetyczny FLOMAG FM20 XX PN16 BAR lub równoważny DN 100 mm, - zestaw do monitoringu ochronnego z kamerą obrotową z czujnikami ruchu i rejestratorem cyfrowym - 1 kpl. - wyposażenie dyspozytorni - szafy do przechowywania dokumentów - 2 szt., - szafa ubraniowa - 1 szt., - biurko - 1 szt., - fotel obrotowy - 1 szt., - kosz na śmieci - 1 szt., - komputer PC z drukarką - 1 kpl., - zestaw do szybkiego oznaczania zawartości żelaza i manganu w wodzie - 1kpl. c) zbiornik wyrównawczy istniejący Vu=150 m3 - czyszczenie i dezynfekcja, d) przebudowa i adaptacja budynku stacji oraz pomieszczeń chlorowni, maszynowni i dyspozytorni, - powiększenie otworu okiennego w południowej ścianie budynku w celu zamontowania dodatkowych drzwi wejściowych do budynku, - fundamenty pod urządzenia wylewane z betonu B-20, oddylatowane od posadzki styropianem gr. 2,0 cm, - ścianki działowe z bloczków z betonu komórkowego gr. 12,0 cm na zaprawie cementowo-wapiennej M4, - schody wejściowe budynku betonowe na gruncie, wylewane z betonu żwirowego B-20, - drzwi zewnętrzne aluminiowe (z profili ciepłych) lub PCV, - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kategorii III szpachlowane szpachla gipsową, - wykonanie dodatkowych kominów wentylacyjnych w południowej ścianie budynku oraz zamontowanie nawietrzaków na wysokości 70,0 cm nad posadzką, - wokół budynku opaska szerokości 50,0 cm ze spadkiem 3% od budynku z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10,0 cm, e) roboty sanitarne - kanalizacja ściekowa pomieszczenia chlorowni składająca się z wpustu podłogowego PCV 50 mm z podejściem, poziomu kanalizacyjnego z rur PCV 110 mm oraz studni - zbiornika bezodpływowego z PCV 600 mm, głębokości 1,5 m z przykryciem z włazem typ ciężki 40 t. - instalacja wentylacji pomieszczenia chlorowni - wentylacja nawiewna grawitacyjna prowadzona za pomocą nawietrzaka podokiennego śr. 150, wentylacja wywiewna hybrydowa realizowana za pomocą wentylatora dachowego śr. 160 Kratki nawiewne pod sufitem i nad podłogą, przewód wentylacyjny PVC 160 mm, - instalacja wodociągowa i wody chlorowej chlorowni - przedłużenie instalacji wody zimnej z pomieszczenia sanitariatu zakończony zaworem czerpalnym ze złączka do węża oraz instalacji wody chlorowej podłączenia dozownika NaOCl przewodem wielowarstwowym PE/AL. Dn 20 mm, - instalacja sprężonego powietrza podłączona zgodnie z projektem od dmuchaw do instalacji wody uzdatnionej przewodem z rur PE 100 śr.90 x 4,3 SDR21 zgrzewanym, ciśnienie robocze 600 mbar, zgodnie z projektem od sprężarki do areatora przewodem z rur PE/AL. Dn 25 mm łączonym na kształtki, ciśnienie robocze 6,0 bar, - instalacja wody uzdatnionej podłączona zgodnie z projektem instalacji wodociągowej od wejścia do budynku do pomp sieciowych zespół nr 2 i nr 1 przewodami z rur PE 100 śr.90 x 5,4 SDR 17 zgrzewanymi, ciśnienie robocze 6,0 bar f) ogrodzenie terenu - budowa murowanego ogrodzenia z cegły ceramicznej w nawiązaniu do istniejącego muru ogradzającego działkę od strony południowej. Projektowane ogrodzenie składa się z 22 powtarzalnych segmentów zakończonych łukowo oraz dwóch bram otwieranych z elementów stalowych wydzielonych murowanymi słupkami. Całkowita wysokość muru to 2,2 m, długość 52,0 m - fundamenty betonowe, wylewane z betonu żwirowego B-20 - ogrodzenie z cegły ceramicznej palonej pełnej klasy 15 na zaprawie cementowo-wapiennej M4 z wykonaniem spoinowania wklęsłego w kolorze zaprawy - brama z elementów stalowych. Rama z elementów o przekroju zamkniętym 40x30x2,5 mm. Pionowe elementy wykonane z elementów stalowych o przekroju zamkniętym o wym. 20x20x2 mm. Poziome elementy dekoracyjne o przekroju zamkniętym o wym. 40x20x2 mm, koła z płaskownika 20x5. - słupy skrajne przy bramach wjazdowych o wym. 38,0x51,0 cm z cegły ceramicznej pełnej klasy 15 na zaprawie cementowo-wapiennej M4. Słupy wzmocnione trzpieniem żelbetowym 17x14, zbrojonym 4 ? 12 ze strzemionami ? 6 co 2,0 cm. - słupy pośrednie o wym. 38x25 cm z cegły ceramicznej pełnej palonej klasy 15 na zaprawie cementowo-wapiennej z rdzeniem żelbetowym o wym. 14x14 cm zbrojone stalą 4 ? 12 strzemionami ? 6 co 20 cm. - kolorystyka - elementy stalowe - czarne, mur cegła kolorze czerwonym, słupy murowane - cegła w kolorze czerwonym g) utwardzenie terenu- wykonanie wewnętrznych dróg dojazdowych oraz chodników z kostki betonowej - droga dojazdowa - 462,0 m2 - kostka brukowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4,0 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego gr. 15,0 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10,0 cm - krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5,0 cm i ławie betonowej z oporem z bet B-10, - chodniki z kostki betonowej o gr. 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 28,0 m2, 1.3.2 Sieć wodociągowa I. Przebudowa sieci wodociągowej w m. Jabłoń - montaż nowego wodociągu równolegle do rurociągu istniejącego. Montaż prowadzony przy utrzymaniu dostaw wody. Po wykonaniu wodociąg nowo wykonany przepłukać, poddać próbie i dezynfekcji zgodnie z ustalonymi dokumentacją procedurami, po czym należy dokonać połączenia z istniejącymi końcówkami sieci na trójniki i pozostawić pracę równoległą sieci na okres przełączenia przyłączy wodociągowych. Po przełączeniu przyłączy za pomocą samo nawiercających nawiertką zasuw o średnicy Dxd=160x1 ? odłączenie sieci Ac i po zamuleniu pozostawieniu jej w ziemi. - sieć wodociągowa z rur PE 160 i PE 110 typ PE100 SDR 17 - PE 160x9,5 SDR 17 PE 100 - 2 241,50 m - PE 110x6,6 SDR 17 PE 100 - 177,00 m - hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - 7 kpl. II. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Jabłoń i Wantopol - siec wodociągowa usytuowana wzdłuż ciągów komunikacyjnych oraz poza pasami drogowymi przez działki rolne - PVC 160 - 1008,00 m - PVC 110 - 1974,00 m - hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - 6 kpl. - przyłącza wodociągowe - PE 50 - 42,00 m - PE 40 - 599,00 m - PE 32 - 86,00 m - wodomierze skrzydełkowe JS 15 mm - 16 kpl. III. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Gęś, Łubno - sieć wodociągowa - długość całkowita 10 835,00 m - PCV 160 - 1010,00 m - PE 160 - 20,00 m - PCV 110 - 8744,00 m - PE 110 - 93,00 m - PCV 90 - 722,00 m - PE 63 - 246,00 m - hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - 50 kpl. - przyłącza wodociągowe - długość całkowita - 5133,00 m - PE Dz-40 - 2217,00 m - PE Dz-50 - 1986,00 m - PE Dz-63 - 930,00 m - wodomierze skrzydełkowe JS 15 mm - 119 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, które to dokumenty stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 40.000,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust 6 PZP, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Parczewie O/Jabłoń Nr rachunku 44 8042 0006 0392 0978 2000 0020. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 PZP a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 3. Wniosą wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w pkt. 8 SIWZ. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - 4 robót budowlanych podobnych do przedmiotu i wartości zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje bezpośredniego inwestora. Przez podobne rozumie się roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 13. Polisę na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie jak powyżej. 14. Zaakceptowany wzór umowy (wg załączonego wzoru) 15. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - dotyczy spółki cywilnej. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających oferty wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale). W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 5, 7 i 8 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 7 i 8 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablon.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach