Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13 , fax. 081 5245108/09
- Data zamieszczenia: 2010-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
ul. Wojciechowska 7 7
20-704 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5245108/09 w.13, fax. 081 5245108/09
REGON: 00700346700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ohplublin.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL podstawowego dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój III edycja współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-048/10-00 z dnia 9 czerwca 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
opracowanie programów szkoleniowych, zorganizowanie oraz przeszkolenie z kursu ECDL podstawowego, Ilość uczestników projektu: do 55 osób - 10 grup (nie więcej niż 10 osób na grupę) Ilość godzin szkolenia: kurs ECDL podstawowy - 120 godzin na jedną grupę. Miejsca i ilości uczestników kursu ECDL podstawowego: - CEiPM Biała Podlaska - 1 grupa -10 osób - CEiPM Zamość - 1 grupy -10 osób - OSiW Radzyń Podlaski - 1 grupy -10 osób - ŚHP Kraśnik - 1 grupa -10 osób - HP Biłgoraj - 1 grupa - 5 osoby - HP Tomaszów Lubelski - 1 grupa -10 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez wykonawców. 8.2. Wysokość wadium zamawiający określa na kwotę - 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 8.3. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 11.3 SIWZ. 8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 6 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6. w przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy je wpłacić na podany poniżej rachunek: 82101013390040241391500000 8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8.5.4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ohplublin.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH
Dodano: 2013-06-28 - Przeprowadzenie kursów komputerowych
Dodano: 2012-09-25 - Przeprowadzenie kursów komputerowych
Dodano: 2012-09-14 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH
Dodano: 2012-08-03 - Kurs komputerowy
Dodano: 2011-09-15 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ W FORMIE STACJONARNEJ
Dodano: 2011-07-25 - Przeprowadzenie szkolenia komputerowego podstawowego, dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój IV edycja
Dodano: 2011-07-14 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL podstawowego dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój II edycja współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 r.
Dodano: 2009-08-11 - Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie w ramach środków Funduszu Pracy - część I - III postępowania oraz Usługi szkoleniowe dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu w ramach środków PFRON - część IV postępowania
Dodano: 2009-08-05 - Kursy komputerowe z zakresu obsługi pakietu biurowego OpenOffice (Writer, Calc, Impress)
Dodano: 2009-07-13