Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL podstawowego dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój II edycja współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13 , fax. 081 5245108/09
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
    ul. Wojciechowska 7 7
    20-704 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5245108/09 w.13, fax. 081 5245108/09
    REGON: 00700346700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL podstawowego dla uczestników projektu Szkolenie-Praktyka-Zatrudnienie-Rozwój II edycja współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    opracowanie programów szkoleniowych, zorganizowanie oraz przeszkolenie z kursu ECDL podstawowego, Ilość uczestników projektu|: do 100 osób / 10 grup (nie więcej niż 10 osób na grupę) Ilość godzin szkolenia: kurs ECDL podstawowy - 120 godzin na jedną grupę. Miejsca i ilości uczestników kursu ECDL podstawowego: - CEiPM Biała Podlaska - 1 grupa - CEiPM Zamość - 2 grupy - OSiW Radzyń Podlaski - 2 grupy - ŚHP Chełm - 1 grupa - ŚHP Lublin - 2 grupy - HP Tomaszów Lubelski - 2 grupy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez wykonawców. Wysokość wadium zamawiający określa na kwotę - 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert odkreślonego w pkt. 11.3 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 6 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy je wpłacić na podany poniżej rachunek: 82101013390040241391500000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: -Dysponowanie przynajmniej siedmioma trenerami, z których każdy przeprowadził przynajmniej jeden kurs ECDL podstawowy, -Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch usług z zakresu grupowych szkoleń lub kursów komputerowych, dla minimum 100 osób każda, o wartości minimum 150.000 zł brutto każda, -Zapewnienie bazy lokalowej w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego: w Lublinie, Radzyniu Podlaskim, Białej Podlaskiej, Chełmie, Zamościu i Tomaszowie Lubelskim, w minimalnej ilości 1 sali szkoleniowej / lekcyjnej / wykładowej umożliwiających przeprowadzenie kursu dla minimum 10 osób każda, wraz z niezbędnym sprzętem do wykonania usługi. -Dysponowanie sprzętem komputerowym - minimum 10 komputerów w każdej sali (łącznie min. 70 komputerów) wraz z dostępem do wszystkich modułów pakietu biurowego. -Zapewnienie egzaminatorów w miejscach organizacji kursu ECDL, -Wykonawca dołącza dokumentację: życiorys zawodowy osób prowadzących szkolenia, certyfikowany program kursu ECDL, certyfikaty ze statusem trenera - egzaminatora ECDL, -Gwarancja jakości zarządzania szkoleniami, -Doświadczenie w prowadzeniu kursów ECDL, -Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedziby instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20 ust. 1 z dn. 20.04.2004r. o promocji zatrudnieniach rynku pracy. -Wykonawca posiada roczne dochody nie mniej niż 500.000 PLN, w każdym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy rocznemu kursowi Europejskiemu Banku Centralnego (EBC). -Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. -Ma dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji co najmniej 50% wartości kursów. Na potwierdzenie powyższego wymagane jest stosowne zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej Wykonawcy lub promesie udzielenia kredytu co najmniej wartości zamówienia. Warunek spełniany łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. -Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. -Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2) potwierdzające, że wykonawca: -Posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. -W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (według załącznika nr 7). -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.3.1., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według załącznika nr 6). -Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.3.3., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu grupowych szkoleń lub kursów komputerowych, dla minimum 100 osób każda, o wartości minimum 150.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (według załącznika nr 5). -W przypadku usług wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz usług określony w pkt 6.3.5. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. -Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 6.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.3.1.-6.3.5. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. -Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. -Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ohplublin.bip.lublin.pl/index.php?id=584
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach