Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych II

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43-460 Wisła, ul. Czarne 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8552426 , fax. 033 8551160
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
    ul. Czarne 6 6
    43-460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 033 8552426, fax. 033 8551160
    REGON: 07100193200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - gospodarka leśna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni na drodze leśnej wewnątrzzakładowej: a. nr 23 od km 0+000 do km 3+211, b. nr 26 od km 0+235 do km 0+916, II. Zakres prac do wykonania określony jest w projekcie budowlanym tj.: 1. Remont nawierzchni drogi na przełomach polega na: - rozebraniu nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na przełomach - obcięciu krawędzi asfaltu na przełomach, - uzupełnieniu podbudowy tłuczniem kamiennym na rozebranej podbudowie na przełomach, - skropieniu całej powierzchni wyciętej i oblaniu krawędzi wyciętej nawierzchni asfaltem drogowym - ułożeniu masy asfaltowej w jednej warstwie o grubości 7 cm oraz zawałowaniu, oblaniu krawędzi połączenia starej i nowej nawierzchni asfaltem drogowym, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - uporządkowaniu terenu wzdłuż drogi po zakończeniu robót 2. Remont nawierzchni masą asfaltową polega na: - wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni asfaltowej, oczyszczeniu z usunięciu rumoszu, oblaniu krawędzi wyciętego uszkodzenia asfaltem drogowym, rozścieleniu mieszanki bitumicznej w jednej warstwie grubości 5 cm, zagęszczeniu warstwy mieszanki, oblaniu krawędzi na połączeniach asfaltem drogowym, - uporządkowaniu terenu wzdłuż drogi po zakończeniu robót 3. Ułożeniu nakładki z masy asfaltowej na nawierzchni polega na: - przecięciu nawierzchni asfaltowej piłą mechaniczną , rozebraniu nawierzchni na odcinku około 1 m, skropieniu całej nawierzchni asfaltem drogowym, na której będzie wykonana nakładka, - ułożeniu masy asfaltowej o grubości 5 cm na całej powierzchni, na której ma być wykonana nakładka oraz zawałowaniu, - oblaniu krawędzi na połączeniu starej nawierzchni z nową, asfaltem drogowym - uporządkowaniu terenu wzdłuż drogi po zakończeniu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 5 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w rozdz. IX SIWZ. f) wykonali 2 zadania o podobnym charakterze i zakresie prac w okresie ostatnich 5 latach o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez Wykonawcę oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o przedłożone dokumenty, referencje, oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2.Sporządzony kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót (zał. nr 2 SIWZ -do pobrania ze strony zamawiającego). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. 5.Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ). 6.Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót drogowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 SIWZ). Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do kwoty odpowiadającej wartości brutto zamówienia. 10.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 5 SIWZ). 11.Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 12.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i (zał. nr 6 SIWZ). 13.Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione,. 14.Dowód uiszczenia wadium. Uwaga: I.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 3, 6-7,12-13, muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty, które w swojej treści nie mają określonego terminu ważności uważa się za ważne, jeżeli zostały wystawione (wydane) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Termin nie dotyczy referencji. II.Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być złożone w osobnej teczce oznaczonej klauzulą Dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). III.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii opatrzonych klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone podpisem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione. IV.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. V.Oferta jak i wszystkie jej załączniki (w tym kserokopie dokumentów) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, których prawo wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej bądź udzielonego pełnomocnictwa. W przypadku spółek cywilnych w/w dokumenty muszą podpisać wszyscy wspólnicy chyba, że załączona do oferty umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo reprezentowania tylko niektórym z nich. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisanie wszystkich dokumentów jest czynnością przekraczającą zakres zwykłych czynności spółki .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach