Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg i sporządzania solanek w sezonie 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg i sporządzania solanek w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na plac składowy przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg tj. rozsypywania i zwalczania śliskości zimowej oraz do sporządzania solanek. 2. Ilość dostaw uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych i wyniesie maksymalnie 2300t. Sól dostarczana będzie partiami wg zapotrzebowania. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. 3. Dostarczona sól drogowa musi spełniać następujące parametry: a) skład chemiczny - chlorek sodowy NaCl - min. 95,0% - antyzbrylacz K4Fe(CN)6 - 40,0 mg/kg - woda H2O - max. 3,0% - części nierozpuszczalne w wodzie - max. 3,0% b) ziarnistość jednorodna o frakcji 1-6mm - ziarna powyżej 6mm - max. 10,0% - ziarna poniżej 1 mm - max. 20,0 % c) postać - produkt krystaliczny, sypki d) barwa - biała, biało-szara. Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w PN-86/C-84081/02. 4. Wykonawca musi dysponować aktualną opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą przydatność oferowanej soli do zimowego utrzymania dróg oraz musi dysponować aktualnym atestem Państwowego Zakładu Higieny. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sól partiami w okresie od podpisania umowy do 31.03.2010r. Wykonawca będzie realizował zamówienia w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w indywidualnych zleceniach. Polecenie wykonania dostawy przekazywane będzie każdorazowo telefonicznie lub faksem i potwierdzone zostanie niezwłocznie pisemnym zleceniem wysłanym do wykonawcy. Dostawa soli każdorazowo musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania telefonicznego lub faksem powiadomienia o zamówieniu, chyba że Zamawiający określi inny - dłuższy termin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późni. zm.): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.). Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późni. zm.) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi sporządzić wykaz usług na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagane minimum: Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że prawidłowo zrealizował minimum dwa zamówienie polegające na dostawie soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w ilości minimum 800t. 5) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wymagane minimum: Wykonawca musi załączyć do oferty aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą przydatność oferowanej soli do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach