Przetargi.pl
Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Siewierz dla obszarów położonych w obrębach Wojkowice Kościelne i Warężyn oraz w Czekance

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Siewierz dla obszarów położonych w obrębach Wojkowice Kościelne i Warężyn oraz w Czekance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Siewierz dla obszarów: 1.Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Siewierz wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla obszarów położonych w obrębach Wojkowice Kościelne i Warężyn - Gmina Siewierz. Powierzchnia terenu ok. 950 ha. 2.Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Siewierz dla obszarów położonych w Czekance - Gmina Siewierz przy drodze wojewódzkiej nr 793 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Powierzchnia terenu ok. 12 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Opracowanie należy sporządzić zgodnie z procedurami określonymi w: - Ustawie z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz.7171 z późn.zm.), - Ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz.1227), - przepisach odrębnych. 1.Opracowania powinny być wykonane w technologii komputerowej GIS - MapInfo Professional. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także sporządzenie ekofizjografii, prognozy oddziaływania na środowisko, przeprowadzenie dyskusji publicznej i innych koniecznych materiałów planistycznych, przygotowanie zawiadomień i materiałów do uzgodnień do instytucji i organów, ogłoszeń do publikacji oraz wszystkie pozostałe. 3.Dla w/w opracowań zostały podjęte następujące uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu: 1)Uchwała NR XXXI/250/09 Rady Miejskiej w Siewierzu z dnia 26 marca 2009r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Siewierz dla obszarów położonych w Czekance - Gmina Siewierz przy drodze wojewódzkiej nr 793. 2)Uchwała NR XXXI/251/09 Rady Miejskiej w Siewierzu z dnia 26 marca 2009r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Siewierz dla obszarów położonych w obrębach Wojkowice Kościelne i Warężyn - Gmina Siewierz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 1 uchwalonym Studium dla całej Gminy oraz 2 zmian studium. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu usług - wg załącznika nr 4, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 2.Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. : co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe do sporządzania projektów z zakresu zagospodarowania przestrzennego, która będzie pełnić funkcje głównego projektanta zespołu - potwierdzone wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 5, pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował oraz powinno być potwierdzone stosownymi świadectwami zawodowymi, w tym aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty wg zał. nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i odbiorców- wg zał. nr 4. 7.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg zał. Nr 5. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.8 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę uprawnień niezbędnych do wykonywania zamawianych usług w zakresie projektowania zagospodarowania przestrzennego. 11.Kalkulacja cenowa. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia ( nie krótszy niż 15 miesiecy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach