Przetargi.pl
REMONTY BUDYNKÓW DOMÓW LUDOWYCH NA TERENIE GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY BUDYNKÓW DOMÓW LUDOWYCH NA TERENIE GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest/są: Część I Przedmiotem zamówienia jest : wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku, oraz roboty budowlane w pomieszczeniu 1.8a. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Poz. 1-5 WLZ i rozdzielnice Poz. 8-23 Instal. wewnętrzne oświetlenia Poz. 24-29 Instalacja gniazd wtykowych Poz. 36-43-i 45-48 Badania i pomiary Poz. 18 - Ścianka w pom.1.8 gr.6cm -wg k-su wymurowanie g.1/2c (2,58+3,0)x2,4 -0,9x2,1 =11,5 m2 Poz. 19 Tynki wewn.zwykłe kat.II wyk.ręcznie na ścianach 11,5x2=23,0m2 Poz. 22 Ościeżnice stalowe FD7 - 1 szt. Poz. 23 Skrzydła drzwiowe pełne - 1szt.x0,8x2,0 = 1,6m2 Poz. 42 Gładź gipsowa na stropie - pom.1.8a -7,41m2 Poz. 43 Gładź gips.na ścianach p.1.8a - (3,0+2,58)x2x2,4 -1,89x2=23,0 Poz. 44 Gładź gips.na ościeżach drzw. p.1.8a - 2,1x2+0,9= 5,1x0,12=0,62m2 Poz. 45 Malowanie farbami emulsyjnymi pow.wewn. (7,41+23,0+0,61=31,03m2) Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego zamkniętego przybudówki do budynku Domu Ludowego w Woźnikach. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Roboty ziemne - poz.1 - 6 - 100%, tj. niwelacja terenu, usunięcie humusu, wykopy, zasypanie wykopów. Fundamenty - poz. 7 - 13 - 100%, tj. wykonanie ław fundamentowych żelbetowych z betonu B-15, wym.60x60x 40cm(wysokość) na podkładzie betonowym, ściany fundamentowe grub.24cm z bloczków betonowych na zaprawie cem., izolacje poziome przeciwwilgociowe oraz docieplenie ścian fundamentowych styropianem grub.10cm Ściany zewnętrzne i wewnętrzne - poz.14, 15, 17, 18, 19, 21 - 27 - 100%, Stolarka okienna i drzwiowa - poz.28, 30, 32-35 - 100%, poz.31 - 3,55m2 (okno O-2- 1 szt., O-4 - 2szt.) Konstrukcja i pokrycie dachu przybudówki - poz.36 - 47 - 100% Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. Część III Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścianek działowych na poddaszu budynku Domu Ludowego w Mąkolicach. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Roboty montażowe - poz.10, 12, 24 (ilości w tabeli poniżej), ściana z bloczków grub.24cm, dzieląca poddasze użytkowe i nieużytkowe wraz z nadprożem od strony nieużytkowej, ścianki działowe grub.12cm z płyt k-g na stelażu stalowym z wkładką z wełny mineralnej, Roboty wykończeniowe - poz. 65, 66, 67 (ilości w tabeli poniżej), tj. wykonanie podsypki Fermacell, izolacja z 2 warstw płyt Fermacell, posadzka z płytek gresowych - w pomieszczeniach nr 2.01, 2.02 i 2.03 Stolarka okienna i drzwiowa - poz. 81, 82, 83 I 84 (ilości w tabeli poniżej), tj. montaż skrzydeł drzwiowych D-1 i D-2, montaż ościeżnic drzwiowych, montaż rolety ognioodpornej wraz z mechanizmem w ścianie dzielącej poddasze. Nr działu lub poz. kosztorysowej Opis robót Obmiar Uwagi: Dz.3 Roboty montażowe Poz.10 Ściany bud.z bloczków grub.24cm 17,95 m2 Poz.12 Ścianki dział.grub.12cm z płyt k-g na stelażu stalowym z wkładką z wełny mineralnej 138,94 m2 KNR-W-2-02 2003-03 Poz.24 Nadproża L-19 3,0 mb Dz.5 Roboty wykończeniowe Poz.65 Podsypka Fermacell grub.6cm w pom.2.01, 2.02 i 2.03 89,83m2 Poz.66 Izol cieplne poziome z płyt Fermacell-na sucho - 2 warstwy 179,66m2 Poz.67 Posadzki z płytek kamionkowych GRES 30x30cm na zaprawie grub.5mm 89,83m2 Dz.6 Stolarka okienna i drzwiowa Poz.80 Skrzydła drzwiowe D-1 - szt.2 3,6 m2 Poz.81 Skrzydła drzwiowe D-2 - szt.4 7,2 m2 Poz.82 Ościeżnice metalowe FD1 6 szt. Poz.83 Roleta ognioodporna EI30 ozn.D-4, wym.1,0 x1,15m 1,15 m2 Poz.84 Mechanizm do rolety jw. 1 szt. Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa (branża ogólnobudowlana) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt. 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: Część I: 42 dni od daty zawarcia umowy. Część II: 70 dni od daty zawarcia umowy Część III: 60 dni od daty zawarcia umowy b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonywanych robót c) 36 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dokonania ostatecznego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Kosztorysy ofertowe dla każdej części oddzielnie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 2 i załącznik nr 3 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanym: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach