Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Warneńczyka 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8271510, 8225771 , fax. 043 8271510, 8225771
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej
    ul. Warneńczyka 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8271510, 8225771, fax. 043 8271510, 8225771
    REGON: 73093946200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-podgk.spsieradz.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Węgiel do celów energetycznych sortymentu kostka -130 ton 2) Miał węglowy do celów energetycznych -50 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560) oraz następujące warunki dodatkowe: 1) prowadzą działalność w zakresie handlu opałem na przestrzeni co najmniej ostatnich trzech lat 2) przedłożą dowody zaopatrywania w opał w ostatnich trzech latach co najmniej czterech odbiorców z którymi zawierane były umowy na dostawę opału 3) udokumentują dostęp do zalegalizowanej wagi samochodowej na terenie miasta Sieradza lub w odległości do 30 km od Sieradza
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Należy dostarczyć następujące dokumenty: 1) Kserokopię poświadczonego za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) Wykaz odbiorców z podaniem ich adresu zaopatrywanych w opał w ostatnich trzech latach z podaniem okresu dostaw oraz wielkości dostaw wg załącznika Nr 1 3) Kopia dokumentu na posiadanie własnej zalegalizowanej wagi samochodowej lub umowa na korzystanie z takiej wagi. 4) Oświadczenie, że: - wszystkie realizowane przez firmę zamówienia zostały wykonane z należytą starannością - w stosunku do firmy nie toczy się postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości - firma nie zalega z uiszczeniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne - urzędujący członkowie firmy nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z ubieganiem się o zamówienia publiczne albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - firma uprawniona jest do występowania w obrocie prawnym - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny oraz pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia - znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach