IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana ogłasza przetarg
- Adres: 91-480 Łódź, ul. Przyrodnicza 7/9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6556660
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana
ul. Przyrodnicza 7/9 7/9
91-480 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6556660
REGON: 47225242800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/13/2009 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawy sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 5 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 2. Spełnienie wymogów określonych w punkcie 1.1., należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale V.1. (punkt 4 tabeli). 3. Spełnienie wymogów określonych w punkcie 1.2, należy potwierdzić poprzez przedłożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V.1. (punkt 9 tabeli). 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia[nie spełnia. Niespełnienie, chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy[ odrzuceniem jego oferty. 5. Zamawiający wymaga wypełnienia przez Wykonawcę formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z załącznikiem i w formie dopuszczonej przez Zamawiającego (rozdz. VIII.3 pkt 1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy wypełniony wg załącznika nr 2 oraz dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika - w formie płyty CD (w formacie Excel). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy (wg zał. nr 3do SIWZ). Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4 tabeli. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw, zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE. Zaakceptowany i parafowany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 3 Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy. Złożenie: po 1 szt. próbek do wyszczególnionych w załączniku nr 2 pozycji przedmiotu zamówienia (w zakresie pakietu 1b, 6, 12), w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 3 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jszpital.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów okulistycznych oraz sprzętu do fakoemulsyfikatora
Dodano: 2016-07-25 - przetarg nieograniczony na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych dla WSRM w Łodzi
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-14 - dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.
Dodano: 2016-06-21 - SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 17 /2016 -Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2016-06-16 - Sprzedaż i dostarczenie akcesoriów okulistycznych. Znak sprawy: 29/ZPN/16
Dodano: 2016-06-03 - Sprzedaż i dostarczenie sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Znak sprawy: 25/ZPN/16
Dodano: 2016-05-13 - Sprzedaż i dostarczenie filtrów do sprzętu medycznego oraz filtrów do klimatyzacji. Znak sprawy: 24/ZPN/16
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów zużywalnych do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2016-05-06