Miasto Lubartów ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8552273 , fax. 081 8552016
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
ul. Jana Pawła II 12 12
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8552273, fax. 081 8552016
REGON: 43101938800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Cisowej w Lubartowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Cisowej w Lubartowie obejmujący wykonanie następujących robót: 1) przełożenie nawierzchni zjazdów - 150m2, 2) rozebranie krawężników - 377 mb, 3) ustawienie krawężników 15x30 na ławie betonowej z oporem - 383 mb, 4) frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 4 cm - 348m2, 5) wyrównanie podbudowy mieszankami min. - bitumicznymi - 89 t, 6) wykonanie nawierzchni jezdni z bet. asfaltowego gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1177 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o powierzchni co najmniej 1000 m2 lub o długości co najmniej 100 mb; 2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby spełniającej taki warunek - 1 osoba; 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć : 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; 5.2. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót; 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2630 L Poniatowa - Chodel na odcinku od km 2+600 do km 3+200 dług. 0,6 km w miejscowości Dąbrowa Wronowska
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1809 L Szpica - Zawadów
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - Naprawa nawierzchni dróg z kostki brukowej w Składzie Jawidz, CZĘŚĆ NR 2 - Roboty ogólnobudowlane w zakresie naprawy posadzki przemysłowej budynek nr 39 w Jawidzu
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. lipiec
Dodano: 2016-07-27 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg sołectw Stara Wieś, Leopoldów oraz Piotrówek w technologii asfaltu lanego bez wycinki naprawianej nawierzchni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
Dodano: 2016-07-26 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kłoczew
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3450 L Poturzyn - Przewodów - Tarnoszyn na odcinku Liski - Przewodów od km 5+620 do km 9+000 o długości 3,380 km
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 2247L od km 13+585 do km 15+749 w miejscowościach Kłodnica Dolna, Kłodnica Górna, gmina Borzechów, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 roku
Dodano: 2016-07-21