Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 w Kobylanach gm. Terespol.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Wojska Polskiego 47
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 3761220 , fax. (083) 3761229
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wojska Polskiego 47 47
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. (083) 3761220, fax. (083) 3761229
    REGON: 03001088303221
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 w Kobylanach gm. Terespol.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) ograniczonego obrzeżem betonowym, - podbudowa przepuszczalna z kruszywa łamanego - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa łamanego,(wypełnienie z trawy syntetycznej zgodnie z normą PN-EN 13330-1 lub aprobatą techniczną ITB, lub rekomendacją techniczną ITB, lub badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport). 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Próbka materiałowa wraz z metryczką producenta winna być dołączona do oferty. Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - wyposażenie - bramki do piłki nożnej - typu młodzieżowego (5x2m) - 2 sztuki - piłkochwyty - 2 kpl. 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1010,45m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m). Podbudowa: Podbudowa z asfaltobetonu nieprzepuszczalna z drenażem liniowym. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: nawierzchnia poliuretanowo - gumowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST(załącznik nr 1 do SIWZ). Technologie układania nawierzchni: warstwa elastyczna wykonana z maty gumowej elastycznej, prefabrykowanej przyklejonej do podłoża klejem poliuretanowym, warstwa użytkowa wykonana w technologii natryskowej lub prefabrykowana, rozkładana z rolek. Nawierzchnia nieprzepuszczalna na podbudowie z asfaltu, kolor zielony lub ceglasty. Próbka materiałowa wraz z metryczką producenta winna być dołączona do oferty. Wyposażenie do piłki koszykowej: - dwa stojaki na kosze do koszykówki, o wymiarach i konstrukcji zgodnie z rys. architektonicznym ( montaż wg zaleceń producenta i zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa). Wyposażenie do piłki siatkowej: - jeden komplet - siatka wraz ze słupkami do piłki siatkowej. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. architektonicznym (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach, stojaki do koszykówki i zestaw do piłki siatkowej - z regulacją wysokości. 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory z optyką asymetryczną i niskim poziomie olśnienia. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWT) i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i wjazd na teren boisk - kostka brukowa betonowa gr. min 6 cm, na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego oraz płyty betonowe perforowane typu MEBA, zamknięte obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2.6. Odwodnienia Odwodnienie liniowe oraz kanalizacja deszczowa zgodnie ze szczegółowymi rozwiązaniami wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2.7. Pochylnia Fundamenty i elementy nadziemne pochylni zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Termin i miejsce wniesienia wadium a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego PKO BP S.A. Oddział Biała Podlaska Nr: 37 1020 1260 0000 0102 0014 0525. Najpóźniej w dacie składania ofert tj. w dniu 09 - 06 - 2009 do godz. 10:00, pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. b) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w § 6 w ust.2 pkt. od b) do e) , kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Wadium o którym mowa w pkt 3) lit. b) musi obejmować zabezpieczenie na okres co najmniej od dnia otwarcia ofert, do dnia upływu terminu związania ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10:00 dnia 09 - 06 - 2009 r. 4) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 5) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Utrata wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowę jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową, - dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowę jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) kopia uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000 PLN, wystawionej nie wcześnie niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach