Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4416635, 4416636 , fax. 081 4416635
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4 4
20-074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4416635, 4416636, fax. 081 4416635
REGON: 43102863100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów reklamowych z logo PROW 2007-2013 z podziałem na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - dostawa gadżetów reklamowych, poligraficznych, tekstyliów reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. Część II - dostawa gadżetów reklamowych w zakresie galanterii skórzanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 6 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); II. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2015-11-19 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych [OP-IV.272.130.2015.PWW]
Dodano: 2015-10-26 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania tabliczek informacyjnych w siedzibie starostwa powiatowego OR.272.41.2015
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2015-09-03 - Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w RykachOR.272.36.2015
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-07-22 - Publikacja artykułów promujących w prasie krajowej i branżowej w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa Etui na długopisy i Kopert z nadrukiem Powiat Rycki zgodnie z dokumentami projektu w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-09 - Przetarg nieograniczony na wykonanie folderu pn. Piękno przyrody Powiatu Ryckiego w ramach realizacji przedsięwzięcia: Projekt edukacyjny pn. Piękno przyrody w Powiecie Ryckim dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
Dodano: 2015-07-06