Przetargi.pl
Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1184P (ul. Św. Walentego w m. Wysoka), polegający na wykonaniu warstwy ścieralnej w km 0+000 do 0+ 510,57. Założona kategoria ruchu - KR-3. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5kg/m2, na powierzchni 4 166,48 m2; 2) regulację 36 sztuk wpustów studzienek kanalizacji deszczowej; 3) regulację 15 szt. włazów kanalizacyjnych; 4) wykonanie obróbek wpustów i włazów kostką kamienną rzędową na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 23,1 m2; 5) dostawę i montaż urządzenia radarowego z aktywnym znakiem ograniczenia prędkości B-33 50 km/h, zawierającego możliwość wyświetlenia napisu ostrzegawczego - zwolnij - przy przekroczeniu prędkości. Urządzenie winno wskazywać dodatkowo prędkość nadjeżdżającego pojazdu. Radar winien umożliwić pomiar prędkości z dokładnością do 1 km. 4. Podstawowe wymagania techniczne urządzenia o którym mowa w pkt 3.3. ppkt 5): - zgodność z PN-EN 12966:1-2009, - napięcie zasilania - 12V (24V), - max. pobór mocy - 25 W, - średnica koła znaku - 800 mm, - radar pomiarowy umieszczony w obudowie kamery, - temperatura pracy od -20 do + 500C, - jasność wyświetlacza automatycznie dostosowana do jasności otoczenia, - liternictwo znaku - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2003 Nr 220, poz. 2181), - możliwość wyświetlania ograniczenia prędkości w zakresie 30 do 90 km/h, - możliwość sterowania z laptopa. 5. Urządzenie radarowe z aktywnym znakiem B-33 i zasilaniem solarnym umieścić należy na maszcie do montażu ogniw, w układzie przedstawionym w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Maszt usytuować w odległości 1,0 m od krawędzi jezdni, na fundamencie z betonu zbrojonego B-30 o wymiarach 0,8 m x 0,8 m x 1,8 m. Kolumna słupa masztu winna posiadać wnękę zabezpieczoną wodoszczelną pokrywą umożliwiającą dostęp do instalacji elektrycznej oraz skrzynki akumulatorowe, usytuowane na wysokości uniemożliwiającej bezpośredni dostęp osobom trzecim. Skrzynki należy zabezpieczyć zamkami na klucz. 6. Urządzenie winno posiadać wymagane wyposażenie określone w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 9. Aby zachować odpowiednią jakość i przydatność wbudowywanej masy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wytwórnią mas bitumicznych w takiej odległości od miejsca prowadzenia robót, która będzie umożliwiała wbudowanie masy w ciągu 2 godzin od momentu jej załadowania na środki transportowe. Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, że w celu zachowania odpowiedniej jakości i przydatności wbudowywanej masy dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w takiej odległości od miejsca robót, która będzie umożliwiała wbudowanie masy w ciągu 2 godzin od momentu jej załadowania na środki transportowe. 10. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. Na urządzenie, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt 5) SIWZ obowiązuje gwarancja producenta, z tym że nie może ona wynosić mniej niż 12 miesięcy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 12. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Wymagania te dotyczą również całego kompletu urządzeń składających się na aktywny znak B-33. 13. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - Zapłata za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach