Przetargi.pl
Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont ul. Św. Walentego w m. Wysoka. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1184P (ul. Św. Walentego w m. Wysoka),polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej, w km 0+000 do 0+ 510,57. Założona kategoria ruchu - KR-3. 3. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącego krawężnika na długości ca 300 mb; 2) ustawienie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem na długości ca 300 mb; 3) frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm na powierzchni 2 127,53 m2; 4) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, na powierzchni 4 166,48 m2; 5) wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, w ilości 100kg/m2, na powierzchni 4 166,48 m2; 6) regulację 36 sztuk wpustów, studzienek kanalizacji deszczowej; 7) regulację 15 szt. włazów kanalizacyjnych. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 6. Aby zachować odpowiednią jakość i przydatność wbudowywanej masy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wytwórnią mas bitumicznych w takiej odległości od miejsca prowadzenia robót, która będzie umożliwiała wbudowanie masy w ciągu 2 godzin od momentu jej załadowania na środki transportowe. Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, że w celu zachowania odpowiedniej jakości i przydatności wbudowywanej masy dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w takiej odległości od miejsca robót, która będzie umożliwiała wbudowanie masy w ciągu 2 godzin od momentu jej załadowania na środki transportowe. 7. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 9. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - Zapłata za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach