Przetargi.pl
REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ULICY BLIZOCKIEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZEM DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JEZIORZANACH

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-146 Jeziorzany, ul. Rynek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8578001 , fax. 081 8578002
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 22 22
    21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie
    tel. 081 8578001, fax. 081 8578002
    REGON: 00054064700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeziorzany.eu;bip.jeziorzany.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ULICY BLIZOCKIEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZEM DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JEZIORZANACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa : REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ULICY BLIZOCKIEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIAGOWEJ Z PRZYŁĄCZEM DO OCZYSZCZALNI W JEZIORZANACH 3.2 Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa -Przedmiar Robót, stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, a także dokumentacja projektowa - Projekt Budowlany. 3.4 Jeśli Wykonawca złoży ofertę przewidującą odmienny sposób realizacji zamówienia niż określony w niniejszym dokumencie, Zamawiający odrzuci taką ofertę w trakcie badania ofert. 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje: - kod CPV - 45231300-8 roboty budowlane w zakresie wodociągów 3.5.1. Remont sieci wodociągowej na ul. Blizockiej a) sieć wodociągowa z rur PE -HD 17 ? 160 mm w wykopie - długość 5m b) przewierty horyzontalne PE - HD 17 ? 160 mm - długość 514 m c) ilość hydrantów p.poż. nadziemnych - 4 szt. d) ilość zasuw kołnierzowych ? 80 mm - 4 szt. e) ilość zasuw kołnierzowych ? 150 mm - 2 szt. f) opaski (nawiertaki) - 23 szt. g) rury dwudzielne AROT - 20 szt. h) przepinki przyłączy do nowej sieci - 23 szt. 3.5.2. Zakres zamówienia obejmuje również budowę sieci wodociągowej z przyłączem do planowanej oczyszczalni ścieków: a) przewierty horyzontalne PE 160 X 9,5 mm, L = 1034,5 m b) PE 40X 3,0 mm, L= 29,0 m c) ilość hydrantów p.poż. nadziemnych - 2 szt. d) ilość zasuw kołnierzowych ? 80 mm - 2 szt. e) ilość zasuw kołnierzowych ? 160 mm - 2 szt. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów), atest higieniczny PZH, aprobata ITB a elementy wyposażenia boiska stosowane certyfikaty bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: zamawiający żąda wniesienia wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł Nr konta - Bank Spółdzielczy w Kocku Nr 34 8721 0008 0000 0648 2000 0040
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania budową; b) wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponują dokumentami potwierdzającymi, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7) Nie spełnienie chociażby jednego z. ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z kosztorysem ofertowym i posiada zdolność kredytową lub środki na koncie. Wymagane dokumenty Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wg Załącznika nr 7: a) dysponuje osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia aa) uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, ab) członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, aa) Decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, ab) zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jeziorzany.eu; www.jeziorzany.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach