Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol

Urząd Gminy Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 379 52 27 , fax. 0-83 379-50-08
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Podedwórze
    Podedwórze 44 44
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 0-83 379 52 27, fax. 0-83 379-50-08
    REGON: 00053800100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja drogi gminnej Nr 103793L w miejscowości Antopol. I. Zakres robót. Zakres prac dotyczy odcinka drogi o długości 0,515km w miejscowości Antopol w km 0 + 515 . Przedmiotowa inwestycja uzasadniona jest koniecznością poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Niweletę drogi zaprojektowano w osi pasa drogowego. Szerokość nawierzchni 3,50 m. Pobocza na całej długości odcinka objętego wykonaniem utwardzone materiałem kamiennym na szerokości 0,50 m po obu stronach drogi. Budowa obejmuje między innymi : - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gruboziarnistego zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z materiałów kamiennych o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm stabilizowanych mechanicznie o grubości 15 cm po zagęszczeniu - Wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej materiałem kamiennym 0 - 31,5 mm stabilizowanym mechanicznie - skropienie podbudowy pod warstwe wyrównawczą - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno bitumicznej 0/12,8 w ilości 75 kg/m2 - skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej 0/12,8 grubości 3 cm - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym - plantowanie i uzupełnienie poboczy gruntowych UWAGA : Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja projektowa, przedmiar robót, i STWiOR stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej na nośniku CD oraz na stronie internetowej www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b)dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; c)dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i montażu urządzeń drogowych, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 4)nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). b)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wykaz kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł f)Oświadczenie o zakresie robót przewidzianym do wykonania przez podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ .
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach